56 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری شدند


56 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری شدند

یاسوج- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 56 بیمار کرونایی جدید در 48 ساعت گذشته در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری شدند.

پرویز یزدان پناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۱۴۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۶ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه درمان هستند.
وی افزود: از مجموع ۹۷ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۲۹ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت به ترتیب درشهرستان‌های بویراحمد، بهمئی، باشت و گچساران است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد:از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۹ هزار و ۴۲۰ در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

یزدانپناه عنوان کرد :خوشبختانه در ساعت گذشته مورد فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده و تعداد فوتی های بیماری کرونا در این استان ۶۹۲ نفر است.
وی از مردم استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه نشانه بیماری‌های ویروسی با مراجه به مراکز ١٦ساعته تست کرونا را انجام داده و تا آماده شدن جواب تست و برطرف شدن علایم در قرنطینه بمانند و از انتشار احتمالی ویروس بیماری کرونا جلوگیری کنند.

با توجه به تجمع های برگزار شده در روز های انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد احتمال افزایش شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این استان دور از انتظار نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403