2 خبر کوتاه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان


2 خبر کوتاه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان

سنندج - ایرنا - آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط تابستان و تمدید مهلت شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون تا 10 تیرماه، 2 خبر کوتاه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان است.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام کارگاه‌های برخط تابستان کانون از روز شنبه ۲۹ خرداد آغاز شده و تا ۱۳ تیرماه در پایگاه مجازی کانون کردستان به نشانی kurdestan.kpf.ir ادامه دارد.

۲۱ عنوان کارگاه مجازی برخط (آنلاین) کانون استان در ۶ گروه سنی (نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان و بزرگسال) در ترم تابستان برگزار می‌شود.

زمان شروع این کارگاه‌ها از روز سه شنبه ۱۵ تیر تعیین شده است و تا تا پایان شهریور طی هشت جلسه ادامه دارد و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (چهار سال به بالا)، «نوخوان» (هفت سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند ابتدا نسبت به عضویت در سایت kpf.ir اقدام کرده و سپس با ورود به پرتال kurdestan.kpf.ir و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی نسبت به انتخاب کارگاه مورد علاقه‌شان با تخفیف مناسب اقدام کنند.

تمدید مهلت شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون تا ۱۰ تیر

مهلت شرکت در بیست ‌و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل استقبال مخاطبان تا ۱۰ تیرماه تمدید شد.

پیش از این مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ۱۵ خرداد اعلام شده بود که این زمان تا پایان بهار تمدید و اکنون به دلیل درخواست علاقه‌مندان برای دومین بار تا ۱۰ تیر تمدید شده است.

بیست ‌و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین قصه‌های کشور»، «قصه زندگی من» و «پادکست» است.

این جشنواره با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌شود.

بر همین اساس، این دوره از جشنواره قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

۲۱ مرکز فرهنگی و هنری ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی به کودکان و نوجوانان استان کردستان خدمات‌رسانی می‌کنند. در حال حاضر ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در ۲۰ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می‌بینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان