امام جمعه و فرماندار ثلاث‌باباجانی از حماسه‌آفرینی مردم قدردانی کردند


امام جمعه و فرماندار ثلاث‌باباجانی از حماسه‌آفرینی مردم قدردانی کردند

کرمانشاه - ایرنا- ماموستا مُلا «احمد شیخی» امام جمعه و «یدالله شکری» فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی از حماسه آفرینی مردم مرزدار این شهرستان در انتخابات 28 خرداد قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این پیام آمده است: خداوند متعال را شاکریم که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی با حضور چشمگیر و مسوولانه شما مردم عزیز به پایان رسید و مردم آگاه و مؤمن شهرستان ثلاث باباجانی با حضور باشکوه خود افتخاری دیگر بر افتخارات خود در کارنامه حماسه آفرینی انقلاب اثبات کردند که همچنان در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم ایستاده و به پیش می روند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: بی شک روز ۲۸ خرداد ماه برگ زرین دیگری در کنار افتخارات گذشته همچون رشادت‌های به یاد مانده از شاخ شمیران گرفته تا دره شهدا و ارتفاعات بمو خواهد بود و خلق حماسه باشکوه سیاسی، امید دشمنان را به یأس تبدیل کرد و دشمنان بار دیگر متوجه شدند که مردم کماکان پشتیبان نظام و رهبری هستند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانبان از شما مردم بزرگوار و شریف که با حداکثر مشارکت رای داده‌اید تقدیر و تشکر کرده و از هیات اجرایی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیات نظارت، شورای نگهبان، هیات بازرسی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و همه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات قانونمند که زمینه حضور مردم شریف این دیار را فراهم نمودند تقدیر و تشکر نموده و تحقق این حماسه بزرگ را به روح مطهر و ملکوتی امام و شهدا و محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبریک و تهنیت گفته و برای منتخبین ملت در احراز مقام ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آرزوی موفقیت و خدمتی خالصانه و صادقانه داریم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای داشتند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی