قاتل مرد 70 ساله کمتر از 2 ساعت در سنندج دستگیر شد


قاتل مرد 70 ساله کمتر از 2 ساعت در سنندج دستگیر شد

سنندج - ایرنا رییس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتلی که با بی رحمی مرد 70 ساله را در سنندج به قتل رسانده و در حاشیه شهر رها کرده بود خبر داد. 

سرهنگ عبدالله فاتحی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام خانمی مبنی بر مفقود شدن پدرش ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا و با انجام تحقیقات لازم جسد مردی ۷۰ ساله در یکی از نقاط حاشیه شهر کشف و پس از بررسی های لازم مشخص شد با مشخصات فرد مفقود شده مطابقت دارد.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: با مشاهده جسد مشخص شد که وی به شکل بی رحمانه ای به قتل رسیده و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ فاتحی اضافه کرد: ماموران در تحقیقات مقدماتی صورت گرفته از خانواده مقتول ، در کمتر از ۲ ساعت به مردی ۳۰ ساله مظنون و در تحقیقات تخصصی صورت گرفته و با استفاده از روش های خاص پلیسی وی به قتل پیرمرد ۷۰ ساله اعتراف کرد.
رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان کرد اظهار داشت: قاتل پس از بازسازی صحنه قتل، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی