دفتر تبلیغات اسلامی به رئیس‌جمهوری منتخب تبریک گفت


دفتر تبلیغات اسلامی به رئیس‌جمهوری منتخب تبریک گفت

قم- ایرنا- دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای با قدردانی و تجلیل از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات 28 خرداد، انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان رئیس جمهوری منتخب مردم را تبریک گفت.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی قم، در این بیانیه آمده است: حضور پرشور مردم شریف ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد و پیروزی دیگری برای ملت استوار ما و شکستی تازه برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران در آستانه ولادت شمس‌الشموس حضرت ثامن‌الحجج(ع) فراهم گردید.

در این بیانیه افزوده شده است: در شرایطی که فشار تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای سخت معیشتی و اقتصادی در کنار دشواری‌های ناشی از بیماری کرونا بر زندگی مردم سایه‌افکنده است، حماسه‌ای به گستردگی سرزمین پهناور غیوران و آزادگان شکل گرفت.

بیانیه ادامه یافته است: به‌رغم تبلیغات گسترده دشمنان اسلام و ایران و برخی مدعیان داخلی، ملت بزرگ ایران به دعوت رهبر آگاه، حکیم و محبوب خود لبیک گفت و به پاسداشت هزاران شهید سرافراز شگفتی دیگری آفرید.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با قدردانی از رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران شکل‌گیری انتخابات و با تقدیر ویژه از مبلغان محترم که در مسیر ایجاد امید به آینده و حضور حداکثری فعالیت داشته‌اند، این حماسه را به محضر مبارک مقتدای ملت، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و همه مردم غیور ایران به‌خصوص خانواده‌های شهدا تبریک عرض می‌کند.

در پایان این بیانیه آمده است: تبریک و تقدیر خود را به منتخب مردم، خادم الرضا(ع)، جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر رئیسی تقدیم کرده و امیدواریم به برکت این اعتماد، فصل جدیدی از خدمات صادقانه در کشور تبلور یابد.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟