دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 18


دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 18

قسمت هجدهم 81 سریال میخواهم زنده بمانم را در ادامه ی مطلب به صورت قانونی دانلود نمایید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام حلال دانلود، قسمت هجدهم سریال میخواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر شد.

سریال عاشقانه ـ خانوادگی «میخواهم زنده بمانم» با حضور بازیگران سینما و تلویزیون و با قصه‌ای در دل اتفاقات پرشمار دهه ۶۰ هر دوشنبه در حلال دانلود منتشر می‌شود.

خلاصه داستان سریال میخواهم زنده بمانم

هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده (بابک کریمی) او را غافلگیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه خانواده غافلگیر می شوند!

بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار از بازیگران این سریال اند.

همایون شجریان قطعه ی آسمان ابری را برای تیتراژ سریال «می‌خواهم زنده بمانم» خوانده است.

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 18

برای دانلود سریال میخواهم زنده بمانم با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

◉ دانلود قسمت 18 میخواهم زنده بمانم

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به‌صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به‌اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافی است محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب‌ امتیاز محصولات واریز می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید