منتخبان شورای شهر و روستا برای تسهیل امور زندگی مردم برنامه ریزی کنند


منتخبان شورای شهر و روستا برای تسهیل امور زندگی مردم برنامه ریزی کنند

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از حضور پرشور  مردم در انتخابات و تبریک به منتخبان ملت گفت: منتخبان شورای آتی شهر و روستا برای تسهیل امور زندگی مردم برنامه ریزی کنند.

آیدین رحمانی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت فراهم کردم زمینه لازم برای ایمنی در راه های ارتباطی استان ، بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرای استان در این زمینه تاکید کرد و افزود: بدون شک همکاری و تعامل دستگاه های متولی در حوزه ایمنی راهها می تواند در کاهش میزان تصادفات جاده ای موثر باشد و در این زمینه کم کاری هیچ نهاد و ارگانی قابل قبول نیست.

وی با اشاره به گزارشاتی مبنی بر حمل بار از معادن بیش از بار نامه توسط خودروهای سنگین اضافه کرد: این مساله موجب ایجاد خسارت و آسیب های سنگین به راههای مواصلاتی استان شده که نیاز است نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی با رانندگان این خودروها برخورد کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به اهمیت و تاثیر گذاری فعالیت های آموزشی حوزه حمل و نقل جاده ای نیز اشاره کرد و گفت: ارائه و اجرای برنامه های آموزشی برای اقشار مختلف مردم ، از مهمترین راهکارهای بالا بردن سطح ایمنی در جاده ها است.

رحمانی از دبیرخانه کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان خواست آخرین وضعیت مصوبات این کمیسیون را بررسی و در صورت انجام نشدن این مصوبات تذکرات لازم به دستگاه های متولی داده شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه گذشته برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»