مشارکت مردم لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود


مشارکت مردم لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود

استاندار فارس در پیام قدردانی از مردم، حضور و مشارکت در انتخابات 28 خرداد را، لبیک ملت ایران به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

عنایت‌الله رحیمی، طی پیامی، از ملت ایران به ویژه شهروندان ساکن استان فارس به دلیل مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد، قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل پیام استاندار فارس که برای انتشار در اختیار ایسنا قرار گرفت، چنین است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیر و تشکر می کنم از مردم شریف استان فارس که با حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، در ۲۸ خردادماه، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و نسبت به آرمان های بلند شهدای گرانقدر، ابراز وفاداری نمودند.

در این راستا بر خود فرض می دانم به پاس حضور مردم در انتخابات از آحاد مردم شریف استان به ویژه از دست اندر کاران و عوامل برگزار کننده انتخابات، گروه های سیاسی، مجامع فرهنگی و اعضای محترم شورای تأمین و معتمدان گرانقدر، که در اجرای انتخابات و صیانت از آرای مردم عزیز و برگزاری انتخاباتی آرام و سالم، همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

ضمن تبریک به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی و منتخب ریاست جمهوری، از تمام کاندیداهای محترمی که عموماً ضمن رعایت قانون، با احساس حق و تکلیف در این دوره از انتخابات شرکت نمودند و با شرکت خود در انتخابات باعث شور و نشاط و حضور مردم شدند، تشکر می کنم.

امروز انتخابات به پایان رسیده است؛ نیاز جامعه ما همدلی و همراهی و کمک به منتخبان ملت است تا مردم عزیز به آنچه لایق آنهاست برسند و ایران عزیز، همچون نگینی در گیتی بدرخشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد