کشف 34 فقره سرقت در کرمان


کشف 34 فقره سرقت در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 34 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و محتویات خودرو در عملیات ماموران کلانتری 13 این فرماندهی خبر داد و گفت: در این راستا یک سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ"مهدی پورامینایی" امروز 30 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو و سیم برق شبکه هوایی در سطح شهرستان کرمان، ماموران کلانتری 13 با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و کار پلیسی موفق شدند مشخصاتی از یک سارق را به دست آورند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق تصریح کرد: متهم در برابر مستندات قانونیِ پلیس لب به اعتراف گشود و به 19 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و 15 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان کرمان معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به تحویل متهم به مراجع قضائی اشاره و بیان کرد: همزمان با پیشرفت تکنولوژی، روش های نوینی در اختیار سارقان قرار می گیرد که می طلبد شهروندان نیز با استفاده از تجهیزات به روز و بازدارنده مانند دوربین مداربسته، دزدگیر، سامانه ردیاب خودرویی و ... فرصت ارتکاب جرم در جامعه را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟