هنرمندان کرمانی برای شرکت در داوری مهر اصالت آثار صنایع‌دستی کشور فراخوان شدند


هنرمندان کرمانی برای شرکت در داوری مهر اصالت آثار صنایع‌دستی کشور فراخوان شدند

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی این استان برای شرکت در ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال 1400 فراخوانده شدند.

"کاظم حسین‌زاده" امروز 30 خردادماه اظهار کرد: هنرمندان و صنعتگران کرمانی برای شرکت در این دوره از داوری مهر اصالت تا تاریخ 31 تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند و می توانند تا تاریخ 10 مردادماه آثار خود را به معاونت صنایع‌دستی استان کرمان ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش و انتخاب آثار هنری هنرمندان در دو مرحله انجام می‌شود افزود: در مرحله نخست، داوری به صورت استانی برگزار و سپس آثار برای داوری نهایی به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارسال می‌شود.

حسین زاده به شرایط شرکت در داوری مهر اصالت ملی 1400 اشاره و گفت: تمامی تولیدکنندگان انفرادی و کارگاهی دارای مجوز صنایع‌دستی و یا فاقد مجوز که تولیدات قابل تکثیر داشته باشند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه اخذ تاییدیه فعالیت برای افراد حقیقی و اخذ مجوز ثبت کارگاه برای اشخاص حقوقی از معاونت صنایع‌دستی الزامی است افزود: هر هنرمند صرفا مجاز به ارائه دو اثر است که به صورت انبوه و نیمه‌ انبوه تولید شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و صنعتگران استان کرمان برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع‌دستی این استان واقع در خیابان شریعتی نبش سه راه 24 آذر مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش