ادامه گازرسانی به مناطق بالادست مازندران


ادامه گازرسانی به مناطق بالادست مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: گازرسانی به مناطق بالادست با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط اجرایی خواهد شد.

مهدی رازجویان در جلسه بررسی و رفع مشکلات اجرایی گازرسانی منطقه راستوپی سوادکوه با تبریک هفته کرامت و قدردانی از حضور مردم در انتخابات اخیر، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی استان در راستای جلب رضایت مردم باید سرعت بیشتری بگیرند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا آخرین روز مسئولیت‌شان باید مسئولانه و جهادی پیگیر خدمات‌دهی مناسب به مردم باشند.

رازجویان با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر گازرسانی به روستاهای بالادست در اولویت برنامه‌های استان مازندران قرار داشت، به طرح گازرسانی به منطقه راستوپی سوادکوه اشاره کرد و اظهار کرد: عملیات عمرانی باید بعد از مطالعات دقیق و بررسی تمامی جوانب و بحران‌های احتمالی، اجرایی شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به محرومیت شهرستان سوادکوه، افزود: این شهرستان به دلیل شرایط جغرافیایی به منطقه خوش‌نشینی غیربومیان تبدیل شده، ولی ساکنین بومی آنجا با مشکلات زیادی رو به رو هستند.

رازجویان ادامه داد: تمام مدیران و مسئولین باید در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی در مسیر محرومیت‌زدایی گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت گازرسانی به مناطق دوردست همکاری لازم را داشته است، افزود: این همکاری باید ادامه داشته باشد تا خواسته مردم محقق شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی