پوست از مهمترین ارگان بدن بوده که تلاش برای حفظ سلامتی آن برای افراد جامعه به ‌خصوص بانوان اهمیت بالایی دارد. در برخی از مواقع عوامل متعددی مانند وراثت، کبد چرب، آفتاب سوختگی یا تغذیه نادرست و استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب باعث می‌شوند بر روی پوست لک ایجاد شود یا پوستی تیره به وجود آید. این موضوع برای افراد بسیار رنج آور بوده و در پی درمان آن بسیاری از راه‌ها را امتحان می‌کنند. لیزر صورت یا استفاده از مواد شیمیایی برای این کار از راه‌های پر هزینه‌ای است که افراد آن را در نظر دارند. خوشبختانه وسایل آرایشی و بهداشتی زیادی در دنیا وجود دارد که با هزینه کمتری ولی اثرگذاری بالاتری موجب روشن شدن پوست و از بین رفتن لک‌های پوستی می‌شوند، از جمله ماسک صورت ضد لک و روشن کننده صورت. ماسک ضد لک با برندهای معروفی در دنیا وجود دارد که در ادامه بیشتر شما را با ماسک صورت ضد لک آشنا خواهیم کرد.

طرز استفاده از ماسک ضد لک و روشن کننده پوست

ایجاد لک بر روی پوست یک عارضه سخت و دشواری است که به کمک ماسک ضد لک می‌توان تا حد زیادی آن را کم رنگ یا از بین برد. پوست به طور طبیعی از طریق سبوم ایجاد ترشح می‌کند و در بسیاری از مواقع به دلیل ترشح چربی بالا منافذ پوست گرفته می‌شود. در این صورت پوست قادر به نفس کشیدن نمی‌باشد. در این موارد کاربردی‌ترین وسیله، ماسک ضد لک می‌باشد. با استفاده از این ماسک‌ها می‌توان به خوبی لایه مرده پوست را جدا نمود تا پوست قادر به نفس کشیدن باشد و باعث حس شادی و سبکی در پوست می‌شود. این ماسک کمک می‌کند پوست روشن‌تر و نرم‌تر از حالت قبلی خود شود که در زیبایی فرد نقش پررنگی ایفا می‌کند. اصلی‌ترین وظیفه‌ای که این ماسک دارد درمان نمودن لک‌هایی که به هر دلیلی بر روی پوست ایجاد شده‌اند. به همین منظور از انواع مواد طبیعی و شیمیایی در ساختار آنها استفاده می‌کنند. طریقه استفاده از این ماسک‌ها ساده و آسان است.

بسته به نوع ماسک و عارضه‌ای که بر روی صورت ایجاد شده باید مدت زمان مخصوص به آن را در نظر گرفت و میزان ماسکی که بر روی صورت قرار می‌گیرد نیز بر اساس همین داده‌ها تعیین می‌شود. قبل از آن که هر اقدامی بکنید صورت خود را از هر گونه آرایشی یا روغنی پاک کنید تا بهترین تأثیر ماسک ضد لک را ببینید؛ در این صورت می‌توان لکه‌بری بهتری انجام داد. بسته به نوع ماسک خانگی یا کارخانه‌ای میزان مورد نیازی از ماسک را بر روی صورت خود با یک کاردک بمالید. بهتر است مایع را تا زیر چانه و خط گردن بکشید. بعد از حدود نیم ساعت می‌توانید ماسک را از روی صورت خود جدا کنید. اگر از ماسک‌هایی هستند که بر روی صورت خشک می‌شوند و تبدیل به یک لایه نازک می‌شوند آن را به آرامی از روی صورت جدا کنید. در صورت وجود ماسک‌های مایع بعد از مدت زمان مشخص شده صورت خود را با یک دستمال مرطوب به آرامی پاک کنید. در این صورت نشستن صورت عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. بعد از تمیز کردن به خوبی تأثیر آن را بر روی چهره مشاهده می‌کنید. این محصول به خوبی لایه برداری را انجام داده اما برای تأثیری بهتر حتماً چندین بار به صورت مداوم آن را تکرار کنید. اغلب ماسک‌ ضد لک دارای ویتامین‌های مخصوصی هستند که برای پوست بهترین درمان ‌هستند به طور مثال در فرمولاسیون آنها ار انواع روغن‌های طبیعی استفاده می‌شود. بنابراین اگر دچار مشکل پوستی نیز نیستید بهتر است از این محصول برای تقویت پوست استفاده کنید.

ماسک ضد لک و روشن کننده صورت

محصولات مراقبت از پوست صورت

تأثیری که پوست در زیبایی یک فرد ایفا می‌کند بسیار چشمگیر است؛ به همین سبب هر فردی دوست دارد از محصولات مراقبتی پوست به نحو احسن استفاده نماید. برای این کار محصولات متفاوتی وجود دارد که مهمترین نوع آنها را معرفی می‌کنیم.

ماسک صورت

ماسک صورت یا همان ماسک ضد لک بیشترین تأثیر را دارد. برای هر نوع عارضه پوستی نوعی ماسک صورت تولید می‌شود که افراد با دستی باز بتوانند هر نوع ماسک صورت را که می‌خواهند خریداری کنند. با ماسک صورت می‌توان نفس کشیدن برای پوست را آزاد نمود که در این صورت شاداب بودن به پوست تزریق می‌شود. خانم‌های باردار از جمله افراد پر خطر برای ایجاد لک پوستی هستند و چون نمی‌توانند از محصولات شیمیایی استفاده کنند بهتر است از ماسک ضد لک با مواد طبیعی استفاده نمایند.

کرم مرطوب کننده

گاهی ساده‌ترین راه می‌تواند بهترین راه باشد. کرم مرطوب کننده ساده‌ترین راه برای محافظت از پوست می‌باشد. پوست به طور کلی برای زنده ماندن نیاز دارد به رطوبت اما افرادی هستند که به شدت دارای پوست خشک هستند. این افراد می‌توانند برای جلوگیری از خشکی پوست خود یا برای عدم وجود لک از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. بعد از به کار بردن ماسک ضد لک می‌توانید یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده را به پوست خود بمالید تا دچار خشکی نشود.

کرم پودر

پوست همواره در معرض آفتاب سوختگی یا آکنه و جوش و لک‌دار شدن است به همین سبب نیاز به محصولی است که این نواقص را بر روی صورت بپوشاند. بهترین وسیله‌ای که در این مواقع می‌تواند به کار آید کرم پودر می‌باشد. کرم پودر علاوه بر پوشاندن نواقص می‌تواند زمینه مناسبی را ایجاد کند تا آرایش به صورت به خوبی بنشیند. افرادی که به صورت مداوم از ماسک ضدلک یا ماسک‌های صورت لایه‌بردار استفاده می‌کنند حتماً از کرم پودرالانزا نیز بعد از این عوامل استفاده کنند زیرا باعث شفافیت دو چندان پوست می‌شود.

ماسک ضد لک و روشن کننده صورت

قیمت خرید ماسک ضد لک و روشن کننده پوست

برندهای معتبری در دنیا وجود دارند که هر کدام با قیمت متناسب با عملکردی که دارند به فروش می‌رسند. این محصولات به صورت عمده از طریق سایت معتبری به نام الانزا قابل تهیه است. بعید است به دنبال یک مارک معتبر و برند معروفی باشید و در این سایت آن را پیدا نکنید. برای اطلاع از قیمت خرید ماسک ضد لک یا هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و پوشاک می‌توانید از طریق لینک https://elanza.com/ اقدام نمایید. تمامی قیمت‌های این برندها به صورت روزانه آپدیت می‌شود. تضمین در قیمت، تضمین در کیفیت، بازگشت پذیری محصول خریداری شده و برگشت پول یا ارسال سریع و به موقع از سری خدماتی است که این سایت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/ یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت (02191008292) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید.

ادرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول - کدپستی: 1969754864

آدرس اینترنتی فروشگاه الانزا: https://elanza.com/

ایمیل ارتباطی: cs@elanza.com

اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom