کرمانشاهی‌ها به «جشن پیروزی رییس جمهوری منتخب» دعوت شدند


کرمانشاهی‌ها به «جشن پیروزی رییس جمهوری منتخب» دعوت شدند

کرمانشاه- ایرنا- رییس ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه با تقدیر از حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات 28 خرداد، از همه شهروندان کرمانشاهی برای حضور در «جشن پیروزی رییس جمهوری منتخب» دعوت کرد و گفت: این جشن امشب برگزار می‌شود.

«عبدالرحیم بنکدار» روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم جشن به ‌مناسبت دهه کرامت، تولد امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و شکرگزاری برای انتخاب نامزد اصلح توسط مردم برگزار می‌شود.

او گفت: «جشن پیروزی رییسی جمهوری منتخب» ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب در محوطه تاکسیرانی شهر کرمانشاه پایین‌تر از چهارراه بسیج برگزار خواهد شد.

بنکدار همچنین گفت: خداوند را به واسطه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و توفیق انتخاب نامزد اصلح شاکر و سپاسگزار هستیم و به‌عنوان خدمت‌گزار مردم در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی از مردم شریف استان کرمانشاه که این‌بار پرشورتر و باشکوه‌تر از گذشته حماسه‌آفرینی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

او ابراز امیدواری کرد که آیت‌الله رئیسی و دولت او با خدمات خود به مردم، یک تقدیر شایسته را از ملت بزرگ ایران را در عمل به جا آورند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این انتخابات ۴۶ درصدی کرمانشاهیان مشارکت کردند که از مجموع از ۷۱۱ هزار و ۲۵۲ رای ماخوذه، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی ۳۸۲ هزار و ۸۷ رای را به خود اختصاص داد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد