تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید


تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

وقتی نوزاد کوچک شما یک ساله شد، زمان جشن گرفتن اولین تولد او است. ما بیش از 9 مدل شیک و جدید برای تم تولد پسرانه را به شما ارائه می‌کنیم. این ایده‌ها برای کودکان یک تا نه ساله (و حتی بیشتر) کاربرد دارند.

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

وقتی نوزاد کوچک شما یک ساله شد، زمان جشن گرفتن اولین تولد او است. شما یک سال شب‌بی‌خوابی، گریه‌های زیاد نوزاد و حتی درد سینه‌ها در شیردهی را تحمل کرده‌اید. اما عاشق لحظه‌لحظه این دوران هستید تا حدی که می‌خواهید یک ساله شدن پسرتان را جشن بگیرید.
همه این‌طور نیستند که در اولین سال تولد فرزندشان، مهمانی‌های بزرگ برگزار کنند. برخی ترجیح می‌دهند فقط دور هم جمع شوند و دیگران به یک کیک تولد و چند عکس راضی هستند.

در این مقاله می‌خوانید:

تم تولد هیولایی تم تولد فضایی تولد خارج از خانه تولد پادشاهانه تولد سیبیلی تم تولد پسرانه جدید و ساده: از نوع سرسختانه تم تولد پسرانه قطاری تم تولد پسرانه: فیلی که لیمو دوست دارد تم تولد پسرانه: انواع سوپرقهرمان‌ها

ما ایده‌هایی برای برگزاری جشن تولد پسرتان را به شما ارائه می‌کنیم. این ایده‌ها برای کودکان یک ساله تا نه ساله (و حتی بیشتر) کاربرد دارند.

تم تولد پسرانه ساده و شیک، 9 ایده جذاب
1. تم تولد هیولایی
می‌توانید از شخصیت‌های کارتونی کارخانه هیولاها الهام بگیرید و برای جشن تولد پسرتان، یک تم هیولایی داشته باشید. شخصیت‌های زیبا را انتخاب کنید و میز را با پارچه بپوشانید.
شاید بخواهید از مراکزی که جشن تولد برگزار می‌کنند، کمک بگیرید. در این صورت اجرایی کردن ایده‌ها خیلی آسان‌تر می‌شود، اما اگر هم این کار را نکردید، خودتان دست به کار شوید و ایده‌ها را به عمل برسانید. برای تولد هیولایی هم نگران نباشید، هر قدر شکل‌های عجیب و غریب درست کنید، ساخته‌های شما بیشتر شبیه هیولاها می‌شود.

بیشتر بخوانید: جشن تولد یک سالگی و همه بایدها و نبایدهایش

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

2. تم تولد فضایی
با یک مهمانی با مضمون فضایی، سفری خارج از این دنیا را تجربه کنید. فضای مورد نظرتان را با بادکنک‌هایی به رنگ طوسی و مشکی بپوشایند. ماه و ستاره‌ها را فراموش نکنید. می‌توانید از بادکنک‌هایی به رنگ‌های سفید و آبی هم استفاده کنید.


تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

3. تولد خارج از خانه
اگر عاشق فضای باز هستید و هوا مساعد است، چرا یک تم چوبی را امتحان نمی‌کنید؟ پس زمینه‌ای شبیه چوب پیدا کنید و از جعبه‌های چوبی برای میزها استفاده کنید.
فضا را تبرهای کاغذی و درختان پلاستیکی تزئین کنید، اگر در محیطی باشید که درخت‌های واقعی داشته باشد که چه بهتر! کلی ایده جالب دم دستتان خواهد بود. می‌توانید یک کیک به شکل تنه بریده درخت سفارش بدهید یا حتی کیکی به شکل درخت‌های شاداب و سرسبز.


تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید
4. تولد پادشاهانه
پسر کوچولوی شما به پادشاه جهان شما تبدیل شده است، پس چرا که نه؟! یک مهمانی مناسب برای پادشاهان برگزار کنید.
اگر چه ممکن است زیاد به نظر برسد، اما همه چیزهایی که شما نیاز دارید تزئیناتی مانند بنرهایی با تاج، بادکنک و دسر هستند. رنگ های سفید و طلایی را در کنار یکدیگر قرار بدهید. کیکی به شکل تاج پادشاهی هم این جشن شاهانه را تکمیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: تم تولد دخترانه

5. تولد سیبیلی
هر چند که برای پسر کوچولویتان هنوز زود است، اما به طور کلی پسرها دوست دارند خیلی زود ریش و سیبیل دربیاورند، بنابراین جشن تولد سیبیلی می‌تواند حسابی آن‌ها را سر ذوق بیاورد. بخصوص اگر پسرتان در سنین بین هشت سالگی تا نه سالگی قرار داشته باشد.
تزئیناتی به شکل سیبیل درست کنید مثلا سیبیل‌های مقوایی را روی چوب‌های کوچک (مثلا چوب بستنی) بچسبانید و از بادکنک‌هایی به رنگ‌های آبی و سفید برای تزئین فضا بهره بگیرید.
این تم را با کیکی به شکل سیبیل تکمیل کنید. اگر شبیه سیبیل‌های پوآرو، شخصیت کاراگاهی معروف هم باشد که چه بهتر!

6. تم تولد پسرانه جدید و ساده: از نوع سرسختانه
آرام نگه داشتن پسرها خیلی سخت است، بنابراین یک تم تولد Wild One (ما سرسخت ترجمه‌اش کردیم) باید به خوبی جواب بدهد. شما می‌توانید به جای One (همان یک خودمان) از اعداد دیگر هم استفاده کنید: Wild two یا Wild three.
البته این نوع جشن بیشتر مخصوص کودکان کوچک‌تر است که معمولا در جشن تولد، آرام و قرار ندارند.
این نوع جشن تولد، ریخت و پاش کمتری دارد و جمع‌وجورتر است. بهانه‌اش هم می‌تواند خرابکاری‌های ناگهانی پسر کوچولوی شما باشد. می‌توانید فضا را با بادکنک و شاید دایناسورهای اسباب‌بازی و کلاه‌های مهمانی تزئین کنید.
یک کیک ساده انتخاب کنید تا بتوانید از آن عکس بگیرید.

بیشتر بخوانید: چطور برای جشن تولد برنامه‌ریزی کنم؟

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید


7. تم تولد پسرانه قطاری
شاید پسر کوچک شما هم عاشق قطار باشد، بنابراین می‌توانید به راحتی از ایده جشن تولد قطاری بهره بگیرید. تعدادی قطار اسباب‌بازی در اندازه‌های مختلف تهیه کنید و آن‌ها را کنار هم بچینید.
اگر یکی از قطارها به اندازه کافی بزرگ باشد که بتوانید کیک را روی آن قرار بدهید، خیلی خوب است. البته مراقب باشید بچه‌هایی که دوست دارند با قطارها بازی کنند، کیک را سرنگون نکنند!
میزها و دیوارها را با بادکنک تزئین کنید. اگر قطارها کنار دیوار قرار گرفته باشند، می‌توانید به راحتی با استفاده از مقوا، شکل‌هایی مانند دود قطار درست کنید و روی دیوار بچسبانید. می‌توانید داخل این دودها، بنویسید: تولد مبارک!
البته ایده جشن تولد قطاری ممکن است یک اشکال هم داشته باشد: بچه‌ها دوست دارند با قطارها بازی کنند و امکان این‌که کل تزئینات‌تان به هم بریزد، خیلی زیاد است.
بجز قطار می‌توانید از هر وسیله دیگری که پسرتان به آن علاقه دارد به عنوان تم تولد استفاده کنید، اتومبیل، هواپیما و ...

بیشتر بخوانید: نکات مهم جشن تولد دختربچه‌ها

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

8. تم تولد پسرانه: فیلی که لیمو دوست دارد
اگر دوست ندارید جشن تولدی با شخصیت‌های معروف کارتونی برگزار کنید، ایده فیلی که لیمو دوست دارد، می‌تواند جذاب باشد.
شما در این تم، به یک فیل اسباب‌بازی (یا تصویری از فیل) و تعدادی بادکنک زردرنگ نیاز دارید.
اگر کیک تولد هم به رنگ زرد، یا ترکیبی از زرد و سفید باشد، عالی می‌شود.
البته کاملا سلیقه‌ای است. شاید شما بخواهید یک فیل آبی‌رنگ با بادکنک‌های آبی داشته باشید، یا یک فیل با یک کیک ساده، یا حتی یک فیل صورتی رنگ.

بیشتر بخوانید: کیک تولد خانگی مدل خرگوش

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

تم تولد پسرانه، بیش از 9 مدل شیک و جدید

9. تم تولد پسرانه: انواع سوپرقهرمان‌ها
بچه‌ها عاشق شخصیت‌های کارتونی هستند و تا سن خاصی دوست دارند دکوراسیون اتاق، پرده، لحاف و ملحه، فرش، تشک، لوازم‌التحریر و خلاصه همه وسایلشان شبیه شخصیت‌های کارتونی باشد.
می‌توانید این شخصیت‌ها را برای تم تولد پسرتان استفاده کنید:

مرد عنکبوتی سوپرمن بت‌من آیرون‌من هالک تور

شاید شخصیت کارتونی که پسر شما دوست دارد، جزو هیچ‌کدام از این‌ها نباشد، در این صورت از آنچه فرزندتان دوست دارد، برای تم تولد پسرانه او استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر