کشف 43 فقره سرقت در همدان


کشف 43 فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی باند سارقان سیم و تجهیزات برق و کشف 43 فقره سرقت در همدان خبر داد.

سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق فشار قوی در سطح شهرستان همدان و با توجه به قطع ناگهانی برق و نارضایتی ساکنان چند محله، ضمن دعوت از نماینده حقوقی شرکت برق، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در تحقیقات میدانی و با همکاری مردم همدان تصویر یکی از سارقان به دست آمد و در بررسی های بعدی هویت نامبرده شناسایی شد.

امیری بیان کرد: با به کارگیری شگردهای پلیسی سارق به همراه دو همدستش حین ارتکاب سرقت دستگیر و از نامبردگان، ۶۰ متر سیم برق هوایی و ادوات مورد استفاده در سرقت سیم برق کشف و خودروی وانت مورد استفاده آنها نیز به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی های فنی، به ۴۳ فقره سرقت سیم برق در سطح شهر همدان اعتراف کردند و با راهنمایی آنها، دو خریدار اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از گاراژهای ضایعاتی آنها حدود ۱۲۰ متر سیم برق مسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه پرونده متهمان به مرجع قضایی ارسال و هر پنج نفر روانه زندان شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده افرادی که اقدام به بریدن سیم برق هوایی می کنند می توانند مراتب را با شماره تلفن ١١٠ در میان بگذارند و نسبت به یادداشت مشخصات ظاهری و شماره خودروی این افراد اقدام کنند تا در صورت نیاز، در اختیار مأموران قرار دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها