شخصیت‌ها و مقامات انتخاب حجت الاسلام رییسی را تبریک گفتند


شخصیت‌ها و مقامات انتخاب حجت الاسلام رییسی را تبریک گفتند

تهران- ایرنا- شخصیت‌ها، مقامات و تشکل‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در پی پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از مقام‌ها، شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی کشور روز شنبه در پیام‌های جداگانه‌ای به وی تبریک گفتند.

مشارکت مردم سناریوها و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی اظهار کرد: حضور شگفت‌انگیز ملّت ایران در پای صندوق‌های رأی و صحنه‌های زیبایی که توسط آحاد مختلف مردم در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به نمایش درآمد، حماسه پرشکوهی بود که نشان داد مردم ایران با وجود سختی‌ها و مشکلات گوناگونی که بخصوص در حوزه معیشت و اقتصاد بر آنها تحمیل شده است، همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل، رهبری معظم و شهدای والامقام به ویژه سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ماه‌ها قبل دشمن با استفاده از ابزارهای گوناگون عملیات روانی و شبکه‌های گسترده رسانه‌ای تلاش‌های مستمری برای کاهش مشارکت مردم به‌کار بسته بودند، اما مشارکت حداکثری مردم به خوبی، تمام سناریوها و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: اینجانب پس از سپاس خاضعانه به درگاه خداوند متعال که در طول این ۴۳ سال همواره ملت ایران را در حوادث گوناگون و در مقابل کید دشمنان نصرت فرموده است، حماسه اقتدارآفرین انتخابات را خدمت تمام آحاد ملّت ایران به ویژه محضر مبارک رهبر حکیم، دوراندیش و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای که در خلق این حماسه پرشکوه و ستودنی نقش اساسی ایفا کردند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

با هدایت‌های سکاندار انقلاب مردم به تکلیف خود عمل کردند

علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی تصریح کرد: از زمان نضج گرفتن انقلاب اسلامی ایران توسط بزرگ پرچمدار قرون متمادی حضرت امام خمینی(ره)، عرصه‌های تقابل جبهه حق و باطل یکی پس از دیگری، ورق‌های اعجاب‌انگیز تاریخ را در مقابل دیدگان جهانیان رقم زد و آن را صرفاً تاریخی مکتوب در گوشه کتابخانه‌ها قرار نداد؛ زیرا شاکله انقلاب اسلامی بر حق قرار داشته و کسی نتوانست مانع صیرورت آن شود.

وی یادآور شد: اکنون در یکی از دوران تکامل نظام انقلابی و اسلامی ایران، تمام جبهه معاند، در دوران بسیار سخت، خطیر و طاقت‌فرسای عارض شده بر مردم، عزم خود را جزم کردند تا با تکرار آزمون بخت نامراد خود مانع تحولی شگرف از حضور مردمی روشن ضمیر و هدایت شده برای ترسیم آینده مطلوب خود در انتخابات ریاست جمهوری شوند، اما با هدایت‌های سکاندار انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بحمداللّه به تکلیف خود عمل کردند و دشمنان همواره غافلند که وعده‌های الهی محقق می‌شود و یوم‌اللّه تکرار شدنی است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: به شکرانه قدردانی از هم‌میهنان فهیم و تاریخ‌ساز خصوصاً نیروهای مسلح، پیشانی بر خاک نهاده و سجده شکر بجا می‌آوریم و برای دولت انقلابی و نورانی جدید دعای موفقیت و عاقبت به خیری می‌کنیم.

حضور غرورآفرین ملت انقلابی آغاز دوباره‌ای بر پایان توهمات بیگانگان شد

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین هم در پیامی اظهار کرد: بدون شک حضور غرورآفرین ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی آغاز دوباره‌ای بر پایان توهمات بیگانگان و کوتاه نمودن دست ایادی کفر از این سرزمین شد، حضوری که امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) آن را به پیروزی بزرگ ملت ایران تعبیر کرد.

وی افزود: اینجانب موهبت جلب اعتماد مردم ایران در کسوت رییس جمهوری منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک می‌گویم و به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان و با استفاده از ظرفیت عظیم این شجره طیبه، آمادگی بسیج را برای همکاری همه‌جانبه در جهت رشد و تعالی کشور در تمامی زمینه‌ها اعلام می‌کنم و امیدوارم برکت شور، شعور و حماسه انقلابی مردم در این انتخابات باشکوه و دشمن شکن، موجب عزت، افتخار و سربلندی ملت عزیز، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

برگ زرین دیگری بر جریده پرافتخار نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در پیامی اظهار کرد: عنایات حضرت باریتعالی، دعای خیر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودهای نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دیگر بار و در برهه‌ای حساس، سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد تا ملت شریف، قهرمان، بصیر و انقلابی کشورمان در میان تلاطم هجمه‌های سهمگین و تلاش مذبوحانه دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف نظام، حماسه‌ای عظیم خلق کرده و میدانداری شان را به رخ بکشند.

وی عنوان کرد: بدون تردید، خلق این حماسه شگرف و شورانگیز برگ زرین دیگری بر جریده پرافتخار نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود. در این میان نقش بی‌بدیل کارکنان و مجموعه خانواده‌های بزرگ و بصیر ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور گسترده و موثر در این مشارکت بزرگ شایان تقدیر است.

محمدحسنی خاطرنشان کرد: اینجانب، در کمال مسرت، انتخاب حضرتعالی را به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفته و از درگاه خداوند منان دوام توفیقات جنابعالی که از ذخایر نظام و دارای سوابق درخشان در مسئولیت‌های متعدد بوده‌اید را برای خدمت به مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی مسئلت می‌کنم.

جمهوریت و مردم سالاری پایه اصلی اداره در کشور است

هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان هم در توییتی نوشت: روز جمعه به‌طور همزمان در برخی حوزه‌های انتخابیه چهار انتخابات مهم برگزار شد و مردم در اداره ارکان مختلف کشور نقش‌آفرینی کردند. نقش مردم در انتخاب عالی‌ترین مقام اجرایی تا عضو شورای ده یا روستا نشان می‌دهد جمهوریت و مردم سالاری پایه اصلی اداره در کشور است.

حضور پرشور ملت جلوه‌های بی‌بدیل از مردم‌سالاری دینی را نمایان کرد

غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران هم در پیامی افزود: باسلام و تحیت و آرزوی توفیق خدمت برای جنابعالی و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بی‌شک حضور پرشور ملت فهیم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جلوه‌های بی‌بدیل از مردم‌سالاری دینی را نمایان کرد که مایه مباهات همگان است.

وی عنوان کرد: اینجانب انتخاب شایسته حضرت‌عالی را به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات حضرتعالی را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم.

حضور پرشور مردم نشانه مباهات و نماد اتحاد، انسجام ملی است

مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با قدردانی از حضور حماسی مردم بویژه همکاران استان درپای صندوق‌های رای تصریح کرد: حضور پرشور، گسترده و آگاهانه ملت ولایتمدار، قهرمان و حماسه‌ساز و شهیدپرور کشور عزیز اسلامی‌مان به ویژه جامعه بزرگ پزشکی قانونی استان تهران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این حضور حماسی و گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم نشان از مباهات، نماد اتحاد، انسجام ملی و تداوم راه روشن و پربرکت شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران دارد که به فضل الهی روز انتخابات را بفرموده رهبر معظم انقلاب به روز جشن ملی تبدیل کرد و سهم تاثیرگذار مشارکت مدنی ملت در تامین منافع ملی و ادای تکلیف شرعی را نمایان کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم به عرصه تجلی شکوه و عظمت ملی و حماسه‌ای بزرگ تبدیل شد و نامزد اصلح توسط آرای مردم عزیزمان انتخاب شدند بر خود وظیفه می‌دانم بعنوان خادمی کوچک در مجموعه پزشکی قانونی استان از مشارکت پرشور و باشکوه آحاد مختلف مردم عزیز بخصوص پزشکان و کارمندان در اداره کل تشکر کنم و به رییس جمهوری منتخب تبریک عرض کنم.

فروزش عنوان کرد: بی‌شک این حضور حماسی موجب یاس دشمنان و موجب عزت و سربلندی کشور عزیزمان در تمامی عرصه‌های بین‌المللی خواهد بود.

در برابر عظمت این مردم باید سرتعظیم فرود آورد

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای بمناسبت حماسه بی‌نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: پرچم سربلندی ایران ما با حضور ملت آگاه، عزیز و غیور دوباره به اهتزاز درآمد. روز جمعه ٢٨ خرداد ١٤٠٠ در حالی آغاز و به پایان رسید که جهانیان نظاره‌گر حضور باشکوه ملت و دلدادگی آنان به آرمان‌های امام و شهدا بودند.

این بیانیه افزود: علیرغم آنکه مردم در این سال‌ها هم دچار مشکل شدند و انصافا تحمل مشکلات نیز برایشان سخت و دشوار بوده اما مشفقانه و شرافتمندانه پای آبروی نظام ایستادند و بار دیگر نشان دادند ملت از مسئولانش یک گام جلوترند. باید در برابر عظمت این ملت سر تعظیم فرود آورد.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این پیروزی از آن ملت است، ملتی که همیشه در صحنه حضور دارد و اینبار با پیام تشکیل دولت مردمی و انقلابی برای تغییر در زندگی مردم حماسه‌ای عظیم خلق کردند.

این بیانیه اضافه کرد: اکنون جای آنست که بگوییم لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، تشکر از انسان‌ها تشکر از خداست، تشکر از ملتی که با حضور پرشور خود یکبار دیگر به ندای ولایت فقیه لبیک گفته و موجب ناامیدی استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان شدند. جا دارد این پیروزی شکوهمند ملی را به ملت عزیز ایران و همه آزادیخواهان ایران اسلامی تبریک بگوییم.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی عنوان کرد: در این راستا تجلی حماسه بی‌بدیل ملت با حضور مجموعه تشکل‌ها و احزاب سیاسی کشور و گروه‌های مختلف مردمی موجب عزت، اقتدار نظام و رییس جمهوری منتخب شده است. بر این اساس صمیمانه‌ترین تبریکات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین حزب سیاسی جوانان کشور را به حضور هشتمین رییس جمهوری ایران اسلامی تقدیم می‌کنیم.

این بیانیه یادآور شد: امید است با ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان شایستگان و نخبگان و جوانان و سرمایه‌های انقلاب اسلامی، دولت منتخب با عملکردی مثبت و عالی بهترین دولت در تراز انقلاب باشد و گام دوم انقلاب را باشکوه و قدرت آغاز کرده و در جهت ماندگاری و قدرت‌افزایی جمهوری اسلامی تلاش کند.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تصریح کرد: از آنجا که دولت سیزدهم حسب آرمان‌های ذکر شده خادم ملت معرفی شده و با توجه به شعار انتخاباتی رییس جمهوری منتخب، لذا معتقدیم قدرت مردمی خود را در سایه تحمل مخالف و استفاده از همه سلایق را جزو اولویت اول خود خواهد دانست. امیدواریم با تلاش جهادی از درد و رنج مردم کاسته شود و زندگی مردم در شادی و رونق تحقق یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران