مراسم جشن 100 زوج جوان مشهدی در حرم امام رضا(ع) برگزار شد


مراسم جشن 100 زوج جوان مشهدی در حرم امام رضا(ع) برگزار شد

مشهد- ایرنا- 100 نفر از زوجین جوان حاشیه شهر مشهد زندگی مشترک خود را طی مراسمی در حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان قدس رضوی، رییس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با اشاره به مراسم امروز ویژه زوجین جوان در دارالهدایة حرم منور رضوی گفت: این افراد در قالب طرح «مثل بهترین‌ها» در ایام دهه کرامت برای حضور در مراسم جشنی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) دعوت و ضمن استفاده از بیانات کارشناسان امور خانواده با هدایای معنوی از جمله گل‌های متبرک و بهره‌مندی از یک وعده غذای مهمانسرای حضرت رضا(ع) پذیرایی شدند.

فاطمه دژبرد افزود: این طرح تا اول ماه ذی‌الحجة، مقارن با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) با حضور ۲۰ گروه ۱۰۰ نفره از زوجین محروم مشهدی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: این ویژه‌برنامه در قالب طرح «زندگی به سبک رضوی» توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده به مدت سه سال برای زوج‌های جوان تداوم پیدا می‌کند.

طرح «مثل بهترین‌ها» ویژه نومزدوجین حاشیه شهر مشهد، با همکاری معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، مجموعه آبشار عاطفه ها و تشکل‌های مردمی فعال در حوزه خانواده در محل رواق دارالهدایه در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس