رئیس جمهور منتخب مهار گرانی‌ را در اولویت قرار دهد


رئیس جمهور منتخب مهار گرانی‌ را در اولویت قرار دهد

قم – ایرنا – جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک به حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از وی خواست‌ به کارگیری جوانان انقلابی و متعهد، بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی و مهار گرانی‌های افسار گسیخته را در اولویت خود قرار دهد.

در این نامه که روز یک‌شنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین آقای رئیسی آمده است:اعتماد ملت شریف ایران در سپردن سکان قوه مجریه به حضرتعالی که به حق در عرصه اجرا، کار آزموده و دارای کارنامه ای درخشان می‌باشید و از سالها خدمت در بارگاه سراسر نور امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) خوشه های معنویت چیده‌اید؛ را تبریک می‌گوییم.

در ادامه آمده است: ملت سرافراز و بصیر ایران، شما را فردی صادق، با وفا، فساد ستیز و شایسته سالار و به معنای واقعی کلمه، مردمی و تابع ولایت یافته و بر همین اساس با یک دنیا امید، اداره دستگاه اجرایی کشور را در اولین دولت منتخب در گام دوم انقلاب اسلامی به شما سپردند.

این نامه افزوده است: اکنون که یک فرصت طلایی چهارساله که امکان افزایش آن نیز وجود دارد پیش روی شما قرار گرفته شایسته است جوانان انقلابی و متعهد و افراد با تجربه این کشور را در مصادر امور قرار داده و از ظرفیت‌های داخلی میهن اسلامیمان به بهترین نحوه استفاده کنید بخصوص نسبت به مهار گرانی‌های افسار گسیخته که مردم را در تنگنای معیشتی قرار داده است در اولویت کاری خود قرار دهید تا ملت همیشه در صحنه شاهد گشایش‌های مادی و فراهم آمدن مسیر نیل به سعادت اخروی باشند.

جامعه مدرسین در ادامه نامه خود تاکید کرد: همگان شاهد بودیم علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، کرونا و فضای مسموم رسانه‌ای از سوی بیگانگان، امت اسلامی با حضور حماسی خود در صحنه انتخابات، دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و توصیه مراجع بزرگوار تقلید را لبیک گفته و توطئه اجانب نسبت به نظام اسلامی را نقش بر آب کردند، امید آن که هر چه زودتر شاهد تحقق یکایک شعارها و اهداف حضرتعالی در عرصه اجرایی کشور باشیم.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟