اعضای شوراهای شهر گیلانغرب و سرمست مشخص شدند


اعضای شوراهای شهر گیلانغرب و سرمست مشخص شدند

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: اعضای شوراهای اسلامی 2 شهر گیلانغرب و سرمست با پایان شمارش آرای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان مشخص شدند.

«کوروش محمودیان» عصر یکشنبه با قدردانی از حضور حماسی مردم و نامزدهای انتخابات شوراها که تنور رقابت را گرمتر کردند، افزود: در شهر گیلانغرب از مجموع ۱۸هزار و ۳۷۰ رای صحیح ماخوذه، آقایان "عباس وکیل نیا" با پنج هزار و ۵۴۴ رای، " فریاد پرهوده " با سه هزار و ۶۷۹ رای، " امیر آزادی" با سه هزار و ۴۰۸ رای، " علیرضا آزادی " با سه هزار و ۶۵ رای و "علی الفتی" با۲ هزار و ۷۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: همچنین آقایان " بهادر اردشیری " با ۲ هزار و ۷۲۸ رای، " پوریا حشمتی" با ۲ هزار و ۵۸۳ رای و " ناصر صفریان" با ۲ هزار و ۴۶۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شوراهای اسلامی شهر گیلانغرب انتخاب شدند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: در شهر سرمست نیز از مجموع رای صحیح ماخوذه، آقایان " سجاد حیدری" با یک هزار و ۲۴ رای، " اشکان فتاحی" با یک هزار رای، " عباس باطنی پور" با ۹۷۴ رای، "جواداعظم زاده ویژنان " با ۹۵۳ رای و " علی محبت پیشه "با ۹۰۵ رای بعنوان اعضای اصلی و آقایان " یزدان ثنایی نیا " با ۸۴۱ رای، "فرهاد نیکو فکر" با۷۱۸ رایو " مجید باپیریان " با۶۷۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر سرمست مرکز بخش گواور انتخاب شدند.

محمودیان اضافه کرد: برای انتخابات شورای شهر گیلانغرب ۴۷ نفر و در شهر سرمست ۱۹ نفر با هم به رقابت پرداختند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای داشتند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403