سری نوا 9 هواوی احتمالا مشخصاتی شبیه به آنر 50 خواهد داشت


سری نوا 9 هواوی احتمالا مشخصاتی شبیه به آنر 50 خواهد داشت

طبق شایعات، مدل‌های نوا 9 از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کنند و انتظار می‌رود بین مرداد تا آبان 1400 رونمایی شوند.

سال ۲۰۲۰، هواوی جدید‌ترین اعضای خانواده نوا ۸ (Huawei nova 8) شامل نوا ۸ و نوا ۸ پرو و نوا ۸ اس ای را رونمایی کرد. اکنون که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ هستیم، هواوی در حال تولید نسل بعدی این خانواده، یعنی نوا ۹ است؛ بااین‌حال، با مشکلاتی در زمینه زنجیره‌ تأمین روبه‌رو است. به‌نقل از هواوی سنترال و طبق اطلاعات افشاگری به‌ نام DigitalJun، هواوی سری نوا 9 را بین آگوست تا اکتبر سال جاری (مرداد تا آبان ۱۴۰۰) عرضه خواهد کرد.

افزون‌براین، یکی دیگر از افشاگران در ویبو گفته است احتمالا مشخصات نسخه جدید نوا ۹ هواوی به آنر ۵۰ شبیه خواهد بود. اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، آنر ۵۰ به‌تازگی معرفی شده است و تقریبا به نوا ۸ پرو هواوی سال گذشته شباهت دارد.

سری نوا 9 هواوی احتمالا مشخصاتی شبیه به آنر 50 خواهد داشت

نوا ۸ هواوی

براساس گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد مدل‌های نوا ۹ از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کنند که همین موضوع مشکل بزرگی محسوب می‌شود. هواوی به‌دلیل محدودیت‌های موجود در زمینه‌ تراشه نمی‌تواند تراشه جدیدی بخرد و حتی تراشه‌ جدیدی برای گوشی‌های پرچم‌دارش تولید کند.

ناگفته نماند این اولین‌بار نیست که هواوی از تلفن‌همراه 4G برای رقابت با گوشی‌های مجهز به فناوری 5G استفاده می‌کند. نکته‌ مهم این است که شرکت چینی در اواخر سال ۲۰۲۰، نوا ۸ پرو 5G را معرفی کرده بود؛ اما چندی پیش همین گوشی را با نسخه 4G نیز روانه بازار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان