آیین گرامیداشت حضور انقلابی مردم گیلان در انتخابات برگزار شد


آیین گرامیداشت حضور انقلابی مردم گیلان در انتخابات برگزار شد

رشت - ایرنا - آیین گرامیداشت حضور انقلابی مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری غروب یکشنبه توسط طرفداران سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب مردم در رشت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی، تعدادی از نمایندگان مردم شهرهای مختلف گیلان در مجلس شورای اسلامی و با حضور طرفداران سیدابراهیم رئیسی ، هشتمین رئیس جمهور منتخب مردم در پیاده رو فرهنگی میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار شد، حضور انقلابی مردم گیلان در این انتخابات گرامی داشته شد و به مناسبت در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) نیز، مراسم مولودی خوانی انجام شد.

یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جریان این مراسم اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری مایه عزت ، اقتدار و سربلندی جامعه اسلامی ما شد و در تمامی انتخابات نیز همینگونه بود.

سیدعلی آقازاده افزود: مردم همیشه در صحنه کشور، به خصوص مردم گیلان و شهرستان رشت، با حضور پرشکوه خود نشان دادند که به انقلاب اسلامی و شهدا وفادار هستند و حضور فرهنگی مردم به جهانیان یک پیام مهم داشت.

رئیس ستاد مردمی سیدابراهیم رئیسی در گیلان ادامه داد: پیام حضور با شکوه شما مردم ، انتخاب صحیح بود و شما مردم به تفکری رای دادید که این تفکر رای به مدیریت انقلابی ، مبارزه با فساد و مبارزه با رانت خواری بود و دشمنان را همانند گذشسته مایوس کردید.

آقازاده خاطرنشان کرد: امروز ارکان نظام به عقلانیت مردم شکل گرفته و امید است که همه مسئولان، در خدمت مردم ولایتمدار باشند به طوری که رضایت مندی مردم را به طور کامل و عینی شاهد باشیم.

حضور ۹۰ درصدی مردم ماسال گیلان در انتخابات ریاست جمهوری

همچنین نماینده مردم تالش ،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در آیین شکرگزاری حضور انقلابی مردم گیلان در انتخبات طی سخنانی اظهار داشت: صحنه انتخابات تجلی حضور مردم بود و علیرغم اینکه دشمنان نظام و دوستان نادان می خواستند حضور رمدم در این انتخابات کمرنگ شود، اما مردم مشارکت بسیار بالایی داشتند.

حسن محمدیاری افزود: حضور مردم ماسال در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بالای ۹۰ درصد، حضور مردم تالش ۷۷ درصد و حضور مردم رضوانشهر نیز حدود ۸۸ درصد بود که این آمار بیش از میانگین شرکت کنندگان در انتخاباات کشور است که این امر نشان می دهد مردم این منطقه به چه میزان به آرمان های نظام پایبند و به نظام دلبستگی دارند.

وی ادامه داد: علیرغم همه فشارهای اقتصادی ، مردم با شعور بالای خود حضور حداکثری در انتخابات داشتند و علاوه بر حضورحداکثری، فرد اصلح را انتخاب کردند چون مردم مشاهده کردند که آقای رئیسی در قوه قضاییه چه انقلابی به وجود آورد و با مفسدان دانه درشت برخورد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر