کاروان شادی خودرویی در اهواز به مناسبت پیروزی پیروزی مردم در انتخابات


کاروان شادی خودرویی در اهواز به مناسبت پیروزی پیروزی مردم در انتخابات

اهواز - ایرنا- کاروان شادی خودرویی مردمی به صورت خودجوش در اهواز به مناسبت میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان در دهه کرامت و همچنین شکرانه پیروزی ملت ایران در انتخابات، یکشنبه شب در نقاط مختلف این شهرستان به راه افتاد.

به گزارش ایرنا کاروان شادی خودرویی و موتوری با حضور جمعی از مردم اهواز عصر یکشنبه به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا(ع) هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت همزمان با دهه کرامت، در نقاط مختلف این شهرستان به راه افتاد و مردم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی این میلاد فرخنده را جشن گرفتند.

همچنین همزمان با این میلاد فرخنده، جمعی از مردم اهواز با در دست داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی پس از شکوه و عظمت حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، این افتخار آفرینی ملت شریف ایران را با کاروان شادی خودرویی و موتوری، ارج نهادند.

روز جمعه مردم سراسر خوزستان همزمان با دیگر نقاط کشور با حضورپرشور خود پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر آفریدند که در روزهای گذشته نیز کاروان های شادی به صورت خودجوش در سراسر استان به راه افتاده است.

روز گذشته نیز در پایتخت و همزمان در سایر استان ها پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری مردم به خیابان ها آمده و این حماسه پرشور را جشن گرفتند.

دهه کرامت یکی از ایام فرخنده و مبارک در این نظام اسلامی است که در این روزها ویژه برنامه های متعددی در سراسر کشور و بخصوص استان خوزستان برگزار می شود که یکی از مهمترین آن ها حضور جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با پرچم مقدس آستان قدس رضوی در بین مردم، بیماران، جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا است.

بر این اساس قرار است روز دوشنبه جمعی از خادمان امام رضا(ع) با پرچم مقدس آستان قدس رضوی در منطقه پادادشهر در بین مردم حضور یافته و شادی را به مردم هدیه دهند.

پیش از این کمیته محتوایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور شعار سال و عناوین روزهای دهه کرامت در سال جاری را اعلام کرده است ؛ برنامه‌های این دهه با شعار «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت(ع)» در حال اجرا است.

سه‌شنبه، ۱۱ ذی‌القعده (یکم تیر ماه) سالروز ولادت امام رضا(ع) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، «امام رضا(ع) ؛ امام کرامت و گره گشایی» نامگذاری شده است.

در سال های گذشته آیین استقبال ویژه ای برای رود خدام امام رضا(ع) در استان خوزستان پیش بینی نی شد اما سال گذشته و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه ها با محدودیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی در نقاط مختلف استان برگزار شد.

دهه کرامت از روز یکشنبه ۲۳ خردادماه آغاز شده و تا روز سه‌شنبه یکم تیرماه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی