قدردانی مسئولان ساوه و زرندیه از حماسه آفرینی مردم در انتخابات


قدردانی مسئولان ساوه و زرندیه از حماسه آفرینی مردم در انتخابات

ساوه - ایرنا - مسئولان شهرستان ساوه و زرندیه در پیام‌های جداگانه از حماسه آفرینی مردم و مشارکت پرشور در انتخابات 28 خرداد قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، در پیام مشترک امام جمعه، فرماندار ساوه و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی آمده است: حضور عزتمندانه و باشکوه شما در انتخابات و خلق حماسه به یادماندنی ۲۸ خرداد، بار دیگر بصیرت و وفاداری و عظمت امت اسلامی ایران را به رخ دوست و دشمن نمایان ساخت. ملت رشید ایران از جمله شما همشهریان محترم ساوه، با وجود مشکلات و نقدهای فراوان و در میان عملیات روانی شدید و جنگ رسانه ای دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران، با حضور عزتمندانه و سراسر غرور، رویدادی به یادماندنی را خلق نمودید.

در ادامه پیام می‌افزاید: اینجانبان با شکر به درگاه پروردگار متعال، این پیروزی بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب و منتخب مردمی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و منتخبین شوراهای شهر و روستا تبریک عرض نموده و موفقیت دولت اسلامی را در پیشبرد اهداف انقلاب آرزو میکنیم.

در این پیام توضیح می‌دهد: در پایان از زحمات همه مسئولین محترم و نهادهای مرتبط اجرایی، نظارتی، قضایی، امنیتی و انتظامی صمیمانه تشکر میکنیم.

فرماندار زرندیه نیز در پیامی جداگانه از حماسه پرشکوه مردم این شهرستان پای صندوق‌های رای تقدیر کرد.

در پیام فرماندار زرندیه آمده است: بار دیگر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان زرندیه همگام با ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه و گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ حماسه ای کم نظیر و پرشکوه خلق کردند و در پای صندوق‌های اخذ رأی در ۲۸ خردادماه برگ زرینی دیگردر تاریخ سراسر افتخار و عزت این شهرستان رقم زدند.

این پیام می‌افزاید: تمامی تلاش برای مأیوس کردن مردم عزیز کشورمان جهت عدم حضور در انتخابات نه تنها به بار ننشست بلکه عزم‌ها را جزم‌تر و شکست و ناامیدی را بار دیگر برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به همراه آورد و مردمی شریف با خلق حماسه حضور خود را به نظام اسلامی اثبات نمودند.

در این پیام آمده است: این حضور حماسی ملت، پیوندی دوباره با نظام اسلامی و اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی بود و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب لازم می دانم ضمن عرض خداقوت و تقدیر از تلاشهای بی دریغ و مخلصانه همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروی انتظامی بسیج و نمایندگان فرماندار؛ اصحاب رسانه و... حوزه های انتخابیه در سطح شهرستان زرندیه؛ از زحمات و تلاشهای ایثارگرانه آنان تقدیر بعمل آورم. ضمن تبریک این روز بزرگ؛ از خدای قادر متعال عزت روز افزون میهن سرفرازمان، سربلندی مردم عزیزمان و رونق، رشد و اعتلای کشور را خواستارم.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه نیز از ساوجی ها تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز ۲۸ خردادماه۱۴۰۰، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود.
این پیام می‌افزاید: حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید. یکبار دیگر توطئه ها ی استبکاری و مداخله‌ جویانه شیطان بزرگ آمریکا، صهیونیسم، وهابیت، منافقین و سلطنت طلب ها را که اصرار می ورزیدند با وسوسه‌ شیطانی ملت مقاوم و بصیر ایران اسلامی را از حضور درکنار صندوقهای رأی علی رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی، دلسرد کنند با حضور فراگیر و امید آفرین، نقش برآب کردید. و بالأخره یکبار دیگر به اثبات رساندید که ایران اسلامی میتواند با تکیه بر عزم ملت خود، راه استقلال و آزادی از چنبره‌ سلطه‌ بیگانگان را که درس بزرگ اسلام است تا نقطه‌ی مطلوب بپیماید.

در این پیام آمده است: درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت