برنامه افراط گرایان فرانسه برای مسموم کردن محصولات حلال


برنامه افراط گرایان فرانسه برای مسموم کردن محصولات حلال

یک روزنامه فرانسوی از اقدام یک گروه راست افراطی برای مسموم کردن محصولات غذایی حلال برای کشتن مسلمانان پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi، روزنامه فرانسوی «میدیاپارت» در گزارشی فاش کرد: یک گروه راست افراطی فرانسوی برنامه ای را برای مسموم کردن محصولات غذایی در فروشگاه های مواد غذایی حلال طراحی کردند.

این روزنامه نوشت: اداره کل امنیت داخلی با وارد کردن یک عامل نفوذی در میان این گروه راست افراطی توانستند از این برنامه مطلع شوند.

براساس این گزارش: جنبش نیروهای عملیاتی (AFO) فرانسه سال 2018 میلادی این برنامه را طراحی کرده بود. هدف این برنامه قتل مسلمانان بود.

یک منبع آگاه در اداره کل امنیت داخلی گفت: نیروهای امنیتی 15 عضو از اعضای این جنبش را که به جنگ با مسلمانان و اجرای اقدامات خشونت آمیز تحریک می کنند، دستگیر کردند.

این روزنامه نوشت: اعضای این جنبش از طریق عملیات حلال قصد داشتند تا محصولات غذایی را در فروشگاه مواد غذایی حلال مسموم کنند. اما دو نفر از اعضای این جنبش با اجرای این عملیات مخالفت کردند تا از خطر کشته شدن کودکان و سالخوردگان جلوگیری شود.

براساس این گزارش، اداره کل امنیت داخلی فرانسه اطلاعاتی را به دست آورد که این جنبش برای اجرای حمله به 200 امام جماعت در این کشور آماده می شود.

دربازرسی انجام ده از منازل مظنول از جمله کارمندان، افسران بازنشسته پلیس و سربازان سابق، مواد مورد استفاده در ساخت مواد منفجره و مقادیر زیادی سلاح کشف و ضبط شد.

این مسئله درحالی رخ داده است که شعارها و اظهارات راست افراطی نسبت به مسلمانان در فرانسه درحال افزایش است. حملات بی شماری از سوی افراط گرایان علیه مسلمانان و اماکن عبادی انجام شده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین