مرتضی فنونی زاده: از گل محمدی انتقاد کردم اما انتظار نداشتم هواداران به من توهین کنند


مرتضی فنونی زاده: از گل محمدی انتقاد کردم اما انتظار نداشتم هواداران به من توهین کنند

مرتضی فنونی زاده گفت: برادر من نیز اشتباه می‌ کند و نباید کری بخواند

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌ گوید برخی از هواداران این تیم به خانواده او توهین کرده‌ اند و همین موضوع موجب دلخوری او شده است.

به گزارش طرفداری، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص قهرمانی این تیم در سوپر جام فوتبال ایران در برابر تراکتور به ایلنا گفت:

پرسپولیس سنت شکنی نکرد و موفق شد اولین جام قرن جدید را به نام خود بزند و اولین ماموریت خدا را به پایان برساند. اما ناهماهنگی بازیکنان با توجه به حضور برخی از بازیکنان در اردویی تیم ملی کاملا مشهود بود و مشخص بود بازیکنان خسته هستند. تراکتور تنها آمده بود بازی را به پنالتی بکشاند تا شانس خود را برای قهرمانی امتحان کند.

فنونی زاده در خصوص شرایط پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر و رقابت با سپاهان گفت:

من فکر میکنم قهرمانی پرسپولیس در این دوره از مسابقات لیگ برتر به مراتب سخت از قهرمانی در آسیا است. سپاهان بازیکنان و کادرفنی خوبی را در اختیار دارد و حریف مقتدری است و در کنار ان استقلال و تیم خوب امیر قاعه نویی و گل گهر نیز چراغ خاموش دارند پیش می روند. اما ما بازیکنان و کادرفنی خوبی را در اختیار داریم و می توانیم با تمرکز و برنامه ریزی برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر شویم.

فنونی زاده در مورد تقابل پرسپولیس با استقلال در جام حذفی بیان کرد:

من از قرعه راضی هستم چرا که برخی از استقلالی ها معتقد بودند ما در دربی لیگ آنها را شانسی شکست دادیم اما حالا دوباره قدرت خود را به این تیم نشان خواهیم داد. هر چند دوست داشتم در فینال با این تیم بازی کنیم. استقلال نیز تیم خوبی است و به نظرم این یکی از بهترین بازی های تاریخ دربی خواهد شد.

فنونی زاده در خصوص عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی و حواشی ایجاد شده در مورد بازگشت کی روش اعلام کرد:

من تنها کسی بودم زمانی که اسکوچیچ انتخاب شد از او حمایت کردم. اما باور کنید اگر وحید هاشمیان یا کریم باقری هم سرمربی تیم ملی بود ما میتوانستیم این تیم ها را شکست دهیم. من میگویم زحمات ایشان قابل تقدیر است اما باید برای دور بعدی سراغ مربی بهتری برویم تا بتوانیم برای سومین باربه جام جهانی صعود کنیم. کی روش دلال بود اگر مجانی هم بخواهد برای ما کار کند دیگر بدرد نمی خورد و همیشه این را گفته ام. ما سه بار با عراق زمان حضور وی بازی کردیم دو بار باختیم و یک بار مساوی کردیم اما دیدید بازیکنان تیم ملی با ارائه یک بازی هجومی چطور عراق را شکست دادند و حتی می توانستند گل های بیشتری نیز به ثمر برسانند.

فنونی زاده در پایان در خصوص حواشی ایجاد شده برای خود بعد از صحبت های که در خصوص یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس داشت گفت:

من قصد داشتم دیگر در خصوص پرسپولیس صحبت نکنم چرا که بعد از حرف های من عده ای از هواداران پرسپولیس به من و خانواده من فحاشی و توهین کردند. انتظار نداشتم هوادارانی تیمی که من چندین سال برای آن بازی کردم به من بی احترامی کنند. من یک انتقاد یک انتقاد به یحیی گل محمدی کردم انتظار نداشتم به من توهین شود. من معتقدم مهدی بردار من نیز اشتباهاتی دارد چرا که کری خواندن برای هواداران است نه برای مهدی فنونی زاده و یحیی گل محمدی که سابقه طولانی در تیم ملی و استقلال و پرسپولیس دارد و کسی حق توهین ندارد چرا که خانواده من خط قرمز من است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق