همکاری 3 هزار و 300 نفر از فرهنگیان خراسان جنوبی با شعب اخذ رای


همکاری 3 هزار و 300 نفر از فرهنگیان خراسان جنوبی با شعب اخذ رای

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از استقرار 514 شعبه اخذ رای در مدارس این استان خبر داد و گفت: سه هزار و 300 نفر از جامعه فرهنگیان استان با شعب اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همکاری کردند.

محمدعلی واقعی روز دوشنبه با تشکر مجدد از حضور جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان رای‌اولی و اولیای آنان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: بار دیگر جلوه‌ای نو از جنس ایثار و مجاهدت ملت نستوه ایران اسلامی، در جریده تاریخ مشعشع و خون رنگ این سرزمین حک شد.

وی با بیان اینکه حماسه حضور ۲۸ خرداد، مبدا قطب‌نمای حرکت این ملت بزرگ برای تاسیس تمدن نوین اسلامی شد افزود: حرکتی که تمام روایت‌های انحرافی طراحی شده دشمنان را نقش برآب کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در این میان جامعه فرهنگیان فرهیخته استان، آیینه‌دار محضر حضرت رفیق اعلاء شده و به پیروی از امام حاضر خویش، به حق طلوعی سبز را در پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشتند و ضامن کوچ انقلاب از وضع موجود به سوی وضع مطلوب، در جهشی تاریخی شدند.

وی با اشاره به استقرار ۵۱۴ شعبه اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مدارس استان بیان کرد: مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به‌ویژه جامعه فرهنگیان و بالاخص دانش‌آموزان رای‌اولی در شرایط ویژه کرونایی و با حجم تبلیغات فراوان دشمنان برای تحریم انتخابات، ضمن لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با مجاهدت در این عرصه مهم سیاسی، اجتماعی دشمنان را نا امید کردند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

۳۸۲ شعبه شهری و ۶۴۲ شعبه روستایی در استان خراسان جنوبی از ساعت ۷ صبح روز جمعه آرای مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اخذ کردند و رای‌گیری تا ساعت ۲ بامداد شنبه ادامه داشت.

امسال ۵۶۹ هزار و ۶۲۷ نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر رای اولی به شمار می‌روند.

بنابر اعلام ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی، این استان با ۷۴،۲۲ درصد رتبه اول مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد را به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس