امام‌جمعه یزد: منتخبان مردم حل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهند


امام‌جمعه یزد: منتخبان مردم حل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: منتخبان مردم در پست ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز دوشنبه در جمع مسوولان و کارشناسان تبلیغات اسلامی استان افزود: رئیس‌جمهوری منتخب و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تمام وقت خود را صرف برنامه‌ریزی برای حل مطالبات مردم و رفع مشکلات کنند.

وی بیان اینکه وجود برخی نارضایتی‌ها در بین مردم ناشی از سوء مدیریت‌هاست ادامه داد: مسوولان و منتخبان با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باید برای برون‌رفت از وضع موجود بیش از گذشته بکوشند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: منتخبان ملت باید با تلاش و اخلاص در عمل در کنار پیگیری حل معضلات برای اعتمادآفرینی و امیدبخشی که نیاز مبرم امروز جامعه است وظایف خود را انجام دهند.

ناصری گفت: جواب اعتماد مردم در انتخاب فقط، کار و برنامه‌ریزی مدون با همکاری همه مردم و مسوولان برای غلبه بر مشکلات فرهنگی و اقتصادی و ایجاد سد در برابر توطئه دشمنان انقلاب اسلامی است .

همچنین استاندار یزد گفت: توجه به مسائل فرهنگی و ارتقای آن در جامعه جزو وظایف راهبردی است که همه متولیان و مبلغان دینی باید برای تحقق آن بیش از گذشته اقدام کنند.

محمدعلی طالبی با قدردانی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی و روحانیون استان در سال‌های گذشته، بر ضرورت تلاش بیشتر و اقدام برای جذب جوانان در برنامه‌ها تاکید کرد.

در این نشست حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در یکسال را بیان و همکاری مردم و مسوولان را برای تحقق اهداف فرهنگی در استان خواستار شد.

اول تیرماه سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی و روز اطلاع رسانی و تبلیغ دینی نامگذاری شده است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان