فرصت دو روزه برای ثبت اعتراض به نتایج انتخابات شوراها


فرصت دو روزه برای ثبت اعتراض به نتایج انتخابات شوراها

شفقنا- رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای تهران، گفت: کلیه نامزدها می‌توانند به مدت دو روز اعتراض و شکایات خود درباره نتایج انتخابات شوراها را به هیئت‌های اجرایی اعلام کنند. به گزارش شفقنا، احمد نادری رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: پس از انتشار […]

فرصت دو روزه برای ثبت اعتراض به نتایج انتخابات شوراهافرصت دو روزه برای ثبت اعتراض به نتایج انتخابات شوراها

شفقنا- رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای تهران، گفت: کلیه نامزدها می‌توانند به مدت دو روز اعتراض و شکایات خود درباره نتایج انتخابات شوراها را به هیئت‌های اجرایی اعلام کنند.

به گزارش شفقنا، احمد نادری رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: پس از انتشار اولیه اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر و روستا، چنانچه اعتراض و شکایتی نسبت به نتیجه انتخابات وجود داشته باشد، به موجب قانون کلیه نامزدها می توانند به مدت دو روز ثبت اعتراض و شکایات خود را به هیئت‌های اجرایی اعلام کنند.

وی درخصوص نحوه رسیدگی به اعتراضات، افزود: هیئت‌های اجرایی به همراه هیئت‌های نظارت شهرستان باید ظرف مدت پنج روز به اعتراض و شکایات رسیدگی و نتیجه را به هیئت نظارت شهرستان اعلام کنند.

نادری با تاکید بر ضرورت به رسمیت شناختن نتایج انتخابات شوراها، اظهار داشت:‌ به موجب قانون، اسامی رسمی منتخبان شوراها باید پس از بررسی نهایی و تایید هیئت عالی نظارت صورت گیرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا