اگر می توانید لطفا بازی را نبرید


اگر می توانید لطفا بازی را نبرید

برنده دیدار تیم های اوکراین و اتریش در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا حریف ایتالیا می شود.

شب دوم از دور سوم مقدماتی مسابقات فوتبال ملت های اروپا امشب و از ساعت 20:30 با دو بازی از گروه C آغاز می شود. مصاف تیم صدرنشین هلند و قعرنشین گروه یعنی مقدونیه می تواند یک بازی تدارکاتی برای نارنجی پوشان هلند به شمار بیاید.

هلند در دیدار امشب در ورزشگاه یوهان کرایف کار سختی نباید پیش رو داشته باشد و با یک برد محتمل و کسب 9 امتیاز می تواند خود را برای مصاف با تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F آماده کند.

اما مصاف دیگر این گروه بین تیم های اوکراین و اتریش 3 امتیازی حکایتی دیگر دارد. برنده این دیدار با 6 امتیاز باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ایتالیا برود و این یعنی خودکشی ورزشی. بدون شک در این جام هیچ تیمی تا دیدار پایانی میلی برای بازی رودر روی ایتالیای آماده ندارد و این امتیازی است که فقط نصیب برنده دیدار دو تیم اوکراین و اتریش خواهد شد. باید منتظر بود و دید کدام مربی تیم خود را برای نبردن در این بازی به زمین می فرستد.

در بازی های گروه B مسابقات نیز از ساعت 23:30 تیم های فنلاند با بلژیک و روسیه با دانمارک بi مصاف هم می روند.

بلژیک صدر نشین گروه با یک گروه خشن در این رقابت ها نیز مدعی وارد جام شده است. ادن هازارد، روملو لوکاکو، کوین دی بروین، توماس فرمایلن، اکسل ویتسل به همراه تیبو کورتوا برای هر تیمی نقش قاتلین بالفطره را بازی می کنند. فنلاند اما برای صعود کار سختی پیش رو دارد و برای رسیدن به جمع تیم های مرحل بعد باید از بلژیک امتیاز بگیرد.

بازی بعدی این گروه بین تیم های روسیه و دانمارک شرایط بهتری برای روسیه 3 امتیازی دارد. دانمارک بدون کسب امتیاز و با دو شکست تلخ هنوز از شوک حادثه ستاره خود اریکسون خارج نشده، شانس کمتری نسبت به رقبای خود دارد.

در مرحله یک هشتم جام تیم نخست گروهB به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌‌‌های A، D، E‌ یا F می رود و تیم دوم این گروه با ولز مصاف می دهد.

برنامه مسابقات روز دوشنبه 31 خرداد

گروه B:

اوکراین - اتریش / ساعت 20:30 / ورزشگاه ملی بخارست

مقدونیه شمالی - هلند / ساعت 20:30 / ورزشگاه یوهان کرایف

گروه C:

فنلاند - بلژیک / ساعت 23:30 / ورزشگاه سنت پترزبورگ

روسیه - دانمارک / ساعت 23:30 / ورزشگاه پارکن در کپنهاگن

جدول رده‌بندی این دو گروه در زیر آمده است:

اگر می توانید لطفا بازی را نبریداگر می توانید لطفا بازی را نبرید

نگارنده: حسن رستم زاده- سمنان
آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک