میخ 3 پر چیست ؟ / میخ های 3 پر مرد فراری هم کارساز نشد / علت تیراندازی پلیس در اتوبان ساوه چه بود؟


میخ 3 پر چیست ؟ / میخ های 3 پر مرد فراری هم کارساز نشد / علت تیراندازی پلیس در اتوبان ساوه چه بود؟

حوادث رکنا: مجرم سابقه دار که تحت تعقیب پلیسی بود در یک تعقیب و گریز وحشت آور با شلیک گلوله پلیس دستگیر شد.

مرد تبهکار در تعقیب و گریز پلیسی میخ های سه پر پرت می کرد. در این تعقیب و گریز پلیسی، ماموران اقدام به تیراندازی کردند.

در این تعقیب و گریز پلیسی متهم میخ های سه پر از خودرو به بیرون پرت می کرد که بتواند فرار کند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: بامداد 18 خرداد ماه کارآگاهان یگان پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان- شرق به غرب به یک راننده خودرو پژوپارس سفید مظنون شده که با استعلام شماره پلاک خودرو از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود پلاک مربوط به یک خودروی کوئیک است، راننده خودرو پژو پارس بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت، متواری و با حرکات مخاطره آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شد.

تعقیب و گریز سارق فراری با پرتاب کردن میخ های سه پر

مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده پژو پارس دستور توقف و ایست داده که متاسفانه توجهی نداشته و با سرعت بسیار زیاد و خطرآفرین و خاموش کردن چراغ ها و پرتاب میخ های سه پر به سمت آزادراه ساوه ادامه مسیر می دهد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی افزود: افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی و هشدار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی کرده اما راننده خودروی پژو پارس کماکان بدون توجه به هشدارها داده شده به سمت عوارضی متواری می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: افسراکیپ برای جلوگیری از خسارت های بیشتر و توقف در موقعیت مناسب اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک عقب خودرو می کند که مورد اصابت قرار گرفته ولی راننده خودرو باز هم با همان وضعیت نقص فنی با حرکات مخاطره آمیز ادامه و پس از طی کردن مسافتی و ایراد خسارت به خودروهای عبوری در محدوده نسیم شهر متوقف می شود.

بازداشت سارق تبهکار

یوسفوند افزود: با متوقف شدن خوردو سریعا اعضای اکیپ راننده را دستگیر که خود را کیومرث معرفی می نماید و پس بازرسی پلاک مشخص می شود پلاک اصلی دارای اصالت و فاقد سابقه بوده و به طور ماهرانه تکه گذاری شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از بررسی سوابق کیومرث مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد قاچاق کالا، مشروبات الکلی و تحت تعقیب است، با هماهنگی های صورت گرفته خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره ششم پلیس آگاهی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول