مهدی پور: عبور از مشکلات و حاشیه ها سخت شده است


مهدی پور: عبور از مشکلات و حاشیه ها سخت شده است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شرایط نامطلوب این تیم گفت: هر روز برای غلبه بر مشکلات هم قسم می شویم اما امکان پذیر نیست.

«مهدی مهدی‌پور» با اشاره به برتری تیم استقلال برابر پدیده اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و انشالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا چند بازی لیگ برتر و جام حذفی به پایان برسد. استقلال در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و برای پایان مشکلات لحظه شماری می کنیم.

وی با بیان اینکه من در ۸-۹ سالی که در لیگ برتر حضور دارم و در تیم‌های مختلف بوده‌ام تاکنون چنین چیزی ندیده بودم افزود: شرایط بد و نابسامان است این شرایط تمرکز را از ما گرفته و هر روز با بازیکنان و کادرفنی بهم قول می‌دهیم که مقابل مشکلات کم نیاوریم و کنار هم باشیم، اما این مشکلات چندان بزرگ هستند که نه تنها عبور از آنان راحت نیست بلکه روی عملکردمان هم تاثیر می‌گذارد.

مهدی پور با انتقاد از برخی افراد که اعلام می کنند در تیم استقلال همه چیز مرتب است و بازیکنان و کادرفنی باید در چارچوب اختیارات خود صحبت کنند، عنوان کرد: من نمی دانم این کار چه معنی می‌دهد؟

تیم فوتبال استقلال تهران شامگاه امشب در دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال ایران برابر پدیده به برتری رسید و با ۴۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. آرمان رمضانی و مهدی قایدی ۲ گل این تیم را به ثمر رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما