سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول


سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

خالص سفارشات فروش سهام هزار و 715میلیارد تومان می‌رسد. «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف «ومدیر» به 6درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۷۱۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «خزر» و «غدام» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۲۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «ومدیر»، «اخابر» و «ولکار» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۱۰میلیارد تومان (۸۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۲۵میلیارد تومان (۲۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۹نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (ومدیر) به ۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۲۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با تقاضای ۲۰۰میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۳۰درصد از سه هزار و ۶۹۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۹۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۹۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۶۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403