دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با مردم مناطق محروم شرق هرمزگان


دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با مردم مناطق محروم شرق هرمزگان

دریادار تنگسیری در سفری یک روزه به شهرستان جاسک استان هرمزگان با مردم روستاهای بحل و لیره دیدار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در سفری یک روزه به شهرستان جاسک استان هرمزگان با مردم روستاهای بحل و لیره دیدار کرد.

دریادار تنگسیری در این دیدار با اشاره به تاکید امامین انقلاب اسلامی در خدمت به محرومین جامعه گفت: به همان اندازه که ایجاد امنیت در دریا برای نیروی دریایی سپاه حائز اهمیت است مرتفع کردن مشکلات و نیازمندی‌های محرومان هم برای ما افتخاری بزرگ و دغدغه جدی محسوب می شود.

وی افزود: با وجود اینکه عمران و آبادانی مناطق محروم در وظایف اصلی نیروهای مسلح تعریف نشده است، اما با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل سپاه، باعث افتخار ما است که در کنار مردم شریف میهن اسلامی هستیم و رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های رهبری معظم انقلاب، تا حد توان برای رفع مشکلات مناطق محروم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای تحقق بخشیدن به شعار امسال و پیرو لبیک فرمانده ولایتمدار کل سپاه برای اجرایی کردن این شعار؛ با توکل بر خدا تلاش خواهیم کرد توسط بسیج دریایی اجرای خدمات محرومیت‌زدایی را افزایش دهیم و ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن را سرعت بخشیم.

سردار تنگسیری در نشست جمع‌بندی این سفر یک‌روزه به فرمانده پایگاه دریایی امامت دستور داد کمک‌های مومنانه برای آسیب دیدگان ناشی از سیل سال 98 ادامه یابد و همه منابع و ظرفیت‌های پایگاه برای خدمات دهی به محرومان منطقه بکارگیری شود و با پیگیری مهندسی نیرو و پشتیبانی بنیاد مسکن هرمزگان در نیمه دوم سال تعداد 29 واحد مسکونی برای سیل زدگان روستای لیره ساخته شود.

وی همچنین در این نشست دستور واگذاری 10 فروند قایق صیادی از طریق بسیج دریایی برای ایجاد اشتغال مردم سیل زده روستای لیره را صادر کرد و گفت: برای مرتفع شدن مشکلات آب مردم این روستا، به طور موقت توزیع آب از طریق مخزن سیار انجام خواهد شد.

در فروردین ماه امسال با توجه به درخواست صیادان روستای بحل، طرح های برج نور روشنایی و احداث جاده آسفالت توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه برای این روستا در خرداد ماه انجام و با حضور سردار تنگسیری به بهره‌برداری رسید.

در این دیدارهای مردمی رییس شورای اسلامی روستای بحل و امام جماعت روستای لیره به نمایندگی از اهالی این مناطق از خدمت رسانی رزمندگان نیروی دریایی سپاه تجلیل کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر