5 بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است


5 بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان نرگسی گچساران، 100 تخت خوابی دهدشت، 2 بیمارستان‌ 32 تخت خوابی بهمئی و دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است.

حسین کلانتری در بازدید از بیمارستان ۱۴۲ تخت خوابی نرگسی گچساران با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش بهداشت و درمان، افزود: ساخت بیمارستان در همه شهرستان‌های استان حرکتی شایسته با هدف ارتقای شاخص‌های درمانی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه، بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان بهمئی امسال به بهره برداری می ‌رسد و مراحل اجرای ساخت بیمارستان لنده را مطلوب و رضایت بخش خواند و اظهارکرد: کار ساخت این بیمارستان به سرعت در حال انجام است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت سازمان تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان انجام داده ایم و هم اکنون در مراحل پایانی است.
کلانتری تصریح کرد: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت در زمینی به مساحت ۴۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع امسال آغاز شد.
به گزارش ایسنابه نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: در چند سال اخیر برای ساخت بیمارستان‌های این استان از جمله بیمارستان نرگسی، کلینیک دهدشت و سایر مراکز درمانی ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا