سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دوم تیر


بازار امروز با افزایش تقاضا در نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرد.

امروز چهارشنبه (دوم تیر ماه) بازار متعادل با گرایش مثبت آغاز به کار کرده است.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دوم تیر

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دوم تیر

در جریان معاملات گروه خودرو و قطعات نماد خساپا در مدار مثبت 3.2 درصدی در قیمت 182 تومان در حال معامله است. خودرو در محدوده 210 تومان نبض مثبت می زند. خگستر در مدار منفی 3.1 درصدی در حرکت است. خکرمان، خکاوه، خزامیا، خریخت، خدیزل و خاذین از جمله سبز پوش های گروه اند.

رشد ۴هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات امروز با رشد چهار هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۱هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای فملی، وپارس و وبملت بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای خگستر، شپنا و شستا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

پالایشی ها در مسیری معتدل همراه با گرایش مثبت در حرکت هستند. شبریز از همان لحظات آغازین با صف خریدش رخ نمایی می کند. شپنا حوالی صفر تابلو در قیمت 1297 تومان نوسان می کند. شتران در قیمت 887 تومان با نوسانات منفی همراه است.

رنگ سبز در تابلو معاملات بانکی ها محسوس تر است. وبملت در مدار مثبت 1.8 درصدی در قیمت 415 تومان دنبال می شود. وتجارت و وبصادر حوالی صفر تابلو با نوسانات مثبت همراه اند. وپارس در قیمت 286 تومان با صف خرید دنبال می شود. در وآیند بالاخره شاهد معاملاتی متعادل در مدار منفی هستیم.

رشد ۶هزار واحدی شاخص کل

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۶هزار و ۱۳۸واحدی (۰.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۳هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با رشد ۰.۳درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۷۶نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۱۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای ومدیر، خساپا، خودرو، غکورش، فملی، خگستر و اپال در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای رافزا، ذوب، چخزر، زملارد، #تاپکیش، کزغال وشگویا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۱۳۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۰میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان