قول مساعدت برای راه‌اندازی کتابخانه سیار در سروستان


قول مساعدت برای راه‌اندازی کتابخانه سیار در سروستان

فرماندار سروستان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برای راه‌اندازی واحد سیار با همکاری فرمانداری و شهرداری این شهر، قول مساعدت داد.

قول مساعدت برای راه‌اندازی کتابخانه سیار در سروستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، پورزارعی که بیش از این در مقام فرمانداری شهرهای بوانات و فراشبند نیز با رویکرد فرهنگی و با حضور در اداره کل و مراکز فرهنگی هنری، از کانون به عنوان تنها مرکز تخصصی کار با کودک و نوجوان نام برده بود، ضمن دیدار با سعیدرضا کامرانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، خواستار همکاری‌های بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر در سروستان شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه بر لزوم راه‌اندازی کتابخانه سیار در سروستان تأکید شد و پورزارعی برای راه‌اندازی واحد سیار با همکاری فرمانداری و شهرداری این شهر، قول مساعدت داد.

او همچنین از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس خواست تا با افزودن بر تعداد مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون در سروستان بر رونق بیش از پیش این مرکز و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان افزوده شود.

سعیدرضا کامرانی با اشاره به فعالیت‌های مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سروستان، فعالیت 56 مرکز ثابت، سیار و پستی در کانون فارس را با توجه به سابقه بیش از 50 ساله آن، گام بزرگی در راه تحقق اهداف کانون که همان پرورش استعدادها و خلاقیت در بین مخاطب کودک و نوجوان عنوان کرد و با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی و تعداد روستاهای سروستان، راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی را در این شهر ضرورتی دانست که در صورت همکاری مسوولان سروستان قابل اجراست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس همچنین خواستار پیگیری و تعیین تکلیف بخشی از زمین پارک محوطه مرکز سروستان و الحاق آن به مرکز با هدف تأمین امنیت، حصارکشی و استفاده از ظرفیت فضا برای برگزاری فعالیت‌های حضوری و اخذ سند مالکیت مرکز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی