توقف عملیات اجرایی آزادراه اراک-خرم آباد توسط پلیس


توقف عملیات اجرایی آزادراه اراک-خرم آباد توسط پلیس

رئیس پلیس راه استان مرکزی از توقف عملیات طرح عمرانی آزادراه اراک-خرم آباد به دلیل عدم توجه پیمانکار مجری این طرح به اصول ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و وجود خطرات احتمالی برای وسایل نقلیه عبوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ "محمد پور شمس" در بیان جزئیات این خبر گفت: با شروع اجرای عملیات احداث آزادراه اراک -خرم آباد از مراحل آغاز این پروژه رعایت ایمنی ترافیک، مورد تاکید پلیس راه استان قرار گرفت و در بازدیدهای تخصصی کارشناسان پلیس راه، ایرادات در مراحل اجرای کار احصا و به پیمانکار اعلام شد.

وی با اشاره با ماده ۲۱۲ آئین نامه راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: بنا بر این قانون اشخاصی که به هر نوع و عنوان روی راه های عمومی کار می کنند موظفند پیش از شروع عملیات، علائم ایمنی عبور و مرور را براساس ضوابط و استانداردهای ایمنی در عملیات اجرایی راه ها که به تایید مسئولین مرتبط می رسد در محل نصب و از علائم هشداردهنده استفاده کنند، در غیر این صورت مامورین راهنمایی و رانندگی و پلیس راه موظفند از کارآنان جلوگیری به عمل آورند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد:‌ در مراحل اجرای عملیات احداث آزادراه اراک - خرم آباد،‌ ایرادات در بحث ایمنی و خطرات احتمالی برای رانندگان عبوری به علت اختلاف سطح موجود و وجود موانع زیاد ناشی از عملیات عمرانی احصا و به منظور رفع این مشکلات که تبعات کاهشی ایمنی ترافیک برای وسایل نقلیه را به همراه داشت، به پیمانکار مربوطه اعلام شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌ با توجه به عدم توجه پیمانکار به تذکراتی که درخصوص ایمن سازی مسیر در حال تعریض ابلاغ شد، سرانجام با حضور نمایندگان پلیس راه و همکاری فرماندهی شهرستان اراک و حضور پیمانکار مجری طرح فوق، عملیات عمرانی متوقف شد و ادامه فعالیت، منوط به ایمن سازی کامل مسیر و تایید پلیس راه استان شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !