72 درصد سفارش کتاب دانش آموزان میان پایه هرمزگان ثبت شد


72 درصد سفارش کتاب دانش آموزان میان پایه هرمزگان ثبت شد

بندرعباس- ایرنا- معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تاکنون 72 درصد سفارش کتاب دانش آموزان میان پایه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم این استان برای سال تحصیلی (1400-1401) در سامانه ثبت شده است.

غلامرضا سالاری میری روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان میان پایه تا ۲۲ خردادماه امسال بود اما به دلیل این که برخی از دانش‌آموزان هنوز موفق به ثبت و سفارش کتاب خود نشده‌اند این روند بنا براعلام وزارت آموزش و پرورش تا پنجم تیرماه جاری تمدید شده است.

وی بیان داشت: ثبت و سفارش کتاب‌های درسی برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هفتم دوره متوسطه اول نیز از ششم تیرماه تا نهم شهریورماه امسال به صورت فردی و یا گروهی ( مدیر مدرسه) می‌باشد.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: دانش‌آموزان و مدیران مدارس می‌توانند با مراجعه به آدرس www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ثبت و سفارش کتاب‌های درسی را انجام دهند.

سالاری میری تصریح کرد: کتاب‌های درسی دانش آموزان براساس قیمت پشت جلد آن‌ها در سامانه ثبت شده است و تنها همان هزینه توسط خانواده‌ها پرداخت خواهد شد.

وی یادآورشد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل در دسترسی دانش آموزان به کتاب‌های درسی و نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع کتاب‌های درسی، سامانه ثبت و سفارش کتاب از سوی وزارت آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی