پخش دومین قسمت از مجموعه مستند چهل‌نامه با موضوع « توسعه ارتباطات روستایی


 پخش دومین قسمت از مجموعه مستند چهل‌نامه با موضوع « توسعه ارتباطات روستایی

دومین قسمت از مجموعه مستند چهل‌نامه که به همت روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه و تولید شده است،با موضوع « توسعه ارتباطات روستایی»، امروز ساعت 15 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، توسعه ارتباطات روستایی در سالهای اخیر توانسته موجبات رشد روستائیان را فراهم کند و آنچه در این موضوع مهم است هرچه روستا دورافتاده تر باشد تاثیر این ارتباط بیشتر است.
در این قسمت از مستند چهلنامه در سیستان و بلوچستان می بینیم که در دورافتاده ترین نقاط مرزی کشور چگونه این امکان توانسته باعث رونق زندگی روستائیان زحمتکش این مرز و بوم شود.
گفتنی است، مجموعه «چهل‌نامه»، عنوان مجموعه مستندی است که در فضای ملموس و عینی، با حضور میان اقشار و طبقات مختلف اجتماعی، به فرایند و نتایج دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه‌های گوناگون، تخصصی، عمومی و کاربردی می‌پردازد.
رویکرد انتخاب شده، پرداختن به موضوعات مهم و گوناگونی است که شاید تا کنون کمتر به شکلی جزئی‌نگرانه و در قالب یک مجموعه منسجم به آن پرداخته شده باشد.
این مجموعه به موضوعاتی همچون خدمات بهداشت روستایی و عشایری، نقش ارتباطات مخابراتی در احیاء صنایع دستی در دورترین نقاط کشور، تلاش‌های صورت گرفته در جهت تولید تجهیرات پزشکی و داروهای بیماری‌های خاص، تغییرات بنیادین در گسترش خطوط و امکانات رفاهی و مسافرتی راه‌آهن کشور، رشد سینمای انقلاب اسلامی در حوزه حرفه‌ای و سینمای جوان و غیره می‌پردازد.
پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان