فرماندار پیشوا: شورای ششم اتحاد و همدلی را سرلوحه خود قرار دهد


فرماندار پیشوا: شورای ششم اتحاد و همدلی را سرلوحه خود قرار دهد

حسین عباسی روز پنجشنبه در نشستی با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: اعضای شورای تامین، ستاد انتخابات، هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و همه عوامل انتخابات همدل و همراه، دست به...

حسین عباسی روز پنجشنبه در نشستی با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: اعضای شورای تامین، ستاد انتخابات، هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و همه عوامل انتخابات همدل و همراه، دست به دست هم دادند تا انتخابات ۲۸ خرداد در یک فضای سالم و قانونمند برگزار شود.

وی افزود: داوطلبان و هواداران آن‌ها نیز در نشاط‌بخشی و شورآفرینی به انتخابات اثرگذار بودند و موجب مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای شدند.

فرماندار پیشوا گفت: اعضای شورای ششم شهر پیشوا با افق دید مشترک، دارای سلایق، عقاید و نظرات مختلفی هستند که باید با تدبیر، جدیت و همدلی امور را پیش برده و مردم را به آینده امیدوارتر کنند.

عباسی اظهار داشت:‌ با همگرایی و وحدت می‌توان اتفاقات بزرگی‌ چون پروژه انتقال آب سد ماملو به پیشوا را رقم زد و با وجود محدودیت‌های مالی، پروژه‌های عظیم و اثربخش را در شهرستان اجرایی کرد.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی شوای اسلامی بر فعالیت شهرداری گفت: شهرداری وظایف چند وجهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... داشته و حتی در خصوص امنیت مردم نیز عهده‌دار مسوولیت است، شورای ششم باید ضمن جلوگیری از حرکت‌های تک‌بعدی، نگاه جامعی به شهر داشته باشد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا باید جلودار و پیشقراول همدلی و هم‌افزایی در شهرستان بوده و پرچم اتحاد با سایر دستگاه‌ها را در دست بگیرند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی و سایر نهادها در کنار شورای اسلامی شهر هستند و کمک می‌کنند تا امر خدمت‌رسانی به مردم به صورت مطلوبی پیش رود.

شورای اسلامی شهر پیشوا ۷ عضو دارد.

در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی، عباس طباطبایی با ۳۰۶۲ رأی، سید حسن طباطبایی با ۳۰۱۶ رأی، حسن حیدری با ۲۶۳۰ رأی، احمد قمی کردی با ۲۳۶۵ رأی، معصومه یوسفی با ۲۲۱۵ رأی، سیدمرتضی طباطبایی با ۲۰۲۳ رأی و حامد هداوندخانی با ۱۹۷۴ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر پیشوا انتخاب شدند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی