برگزاری دوره آموزشی موسیقی در استودیو «ماح» کانون «دوستان آسمانی»


برگزاری دوره آموزشی موسیقی در استودیو «ماح» کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری دوره آموزشی موسیقی در استودیو «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در بخش های مختلف تولید فیلم های مستند و کوتاه، نماهنگ، موشن گرافیک و... در حال فعالیت است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این گروه متشکل از بچه های مسجد به فعالیت در زمینه های مختلف می پردازند، افزود: از این سو، آموزش های مختلف به منظور توسعه گروه رسانه ای «ماح» برگزار می شود.

وی از برگزاری دوره آموزشی موسیقی در استودیو «ماح» خبر داد و اظهار داشت: این آموزش در رشته های آهنگ سازی، ضبط، میکس و مسترینگ انجام می شود.

گواهیان با اشاره به اینکه بچه های مسجد در رده های سنی متوسطه اول و دوم امکان شرکت در این دوره آموزشی دارند، عنوان کرد: قرار است هر ماه هشت جلسه آموزشی در استودیو «ماح» برگزار شود.

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی