ساخت دانشگاه الزهراء(ع)ویژه بانوان در کربلا براساس جدیدترین سبک‌های معماری و مهندسی


ساخت دانشگاه الزهراء(ع)ویژه بانوان در کربلا براساس جدیدترین  سبک‌های  معماری و مهندسی

آستان مقدس امام حسین(ع) از ادامه کار پروژه ساخت دانشگاه الزهراء(ع) ویژه بانوان در استان کربلای معلی خبر داد. این دانشگاه نخستین دانشگاه در نوع خود در عراق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، مهندس حسام عبدالهادی، مدیر پروژه ساخت دانشگاه الزهراء(ع) گفت: کارکنان مهندسی وفنی در آستان مقدس امام حسین(ع) کار بر روی پروژه دانشگاه الزهراء(ع) را در استان کربلای معلی ادامه می دهند و بیش از 85 درصد از این پروژه به پایان رسیده است. امید است که این پروژه سال آینده افتتاح شود.

عبدالهادی افزود: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه هاست که براساس جدیدترین سبک ها و طراحی های معماری و مهندسی اجرا شده است. طراحی این پروژه آمیزه ای از تمدن گذشته و فناوری مدرن است. بیشتر مصالح استفاده شده از کارخانه های جهانی است.

مدیر این پروژه ادامه داد: این دانشگاه شامل دانشکده داروسازی، فناوری پزشکی و بهداشتی( بیهوشی، فیزیوتراپی، رادیولوژی) و دانشکده تربیت (زبان عربی، انگلیسی و ریاضیات) است.

وی گفت: این پروژه شامل ساختمان های متعدد از جمله اصلی و ساختمان های متصل به بخش های داخلی و سایر خدمات است.

گفتنی است، آستان مقدس امام حسین(ع) با توجه به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی الکربلایی، نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی استان حسینی به اجرای پروژه های مهم و راهبردی که به همه اقشار جامعه خدمت رسانی می کند، اقدام می کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط