کتاب «ارکان و تشریفات اسناد رسمی در حقوق ایران» منتشر شد


کتاب «ارکان و تشریفات اسناد رسمی در حقوق ایران» منتشر شد

کرمانشاه - ایرنا - کتاب «ارکان و تشریفات اسناد رسمی در حقوق ایران» اثر «مریم مرادی» کارشناس‌ارشد حقوق خصوصی و دفتریار دفتر اسناد رسمی کرندغرب توسط انتشارات «قانون‌یار» چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این کتاب ۱۱۵ صفحه‌ای که قیمت آن هم ۴۴ هزار تومان است، نویسنده، مطالب کتاب را در پنج فصل دسته بندی کرده و در هر فصل بخش هایی از مسائل حقوقی و اسناد حقوقی ایران را شرح داده است.

اشاره به مواردی که عموم جامعه در آن مشکل دارند با بیانی ساده و کاربردی از نکات قابل توجه کتاب است؛ شفافیت در مباحث مطرح شده و همچنین تشریح کامل قوانین و مقررات مربوطه باعث شده که علاوه بر استفادۀ عامۀ مردم، دانشجویان و وکلا نیز بتوانند از این کتاب به عنوان یک منبع کامل و در دسترس استفاده نمایند.

مولف در مقدمه کتاب آورده است: نادانسته های حقوقی در جامعۀ امروز، مشکلات زیادی را ایجاد کرده است؛ همۀ ما در زندگی شخصی خود به فراخور موقعیت هایی که داریم، مسائل و قراردادهای حقوقی را تجربه می کنیم که هر تعهد و امضای ما می تواند بخشی از زندگی ما را دچار تغییر و تحول نماید.

«مریم مرادی» همچنین عنوان کرده است: یکی از مواردی که هر شهروندی لازم است تا حدودی نسبت به آن آگاهی مناسب و لازم را داشته باشد حقوق و اسناد حقوقی است که در همین راستا اخیراً این کتاب کاربردی برای آگاهی بخشی در زمینۀ حقوق و اسناد حقوقی منتشر شده است.

کردندغرب از توابع دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی