بازیگرانی که مادر جوان دارند +تصاویر


بازیگرانی که مادر جوان دارند +تصاویر

سینما و تلویزیون کشورمان در سالهای اخیر بازیگران جوان بسیاری را معرفی کرده است که هر کدام از آنها در فیلم و سریال های مختلف نقش آفرینی کرده اند.

سینما و تلویزیون کشورمان در سالهای اخیر بازیگران جوان بسیاری را معرفی کرده است که هر کدام از آنها در فیلم و سریال های مختلف نقش آفرینی کرده اند.

برخی از این بازیگران با انتشار عکسهای خانوادگی خود به همراه مادرانشان تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخته اند چرا که اختلاف سنی کم آنها با مادرانشان یکی از موضوعات مورد توجه کاربران بوده است.

شاید برای شما هم جالب باشد با بازیگرانی که مادر جوان دارند آشنا شوید و بیوگرافی مختصری از آنها را بخوانید.

زیبا کرمعلی و مادرش

زیبا کرمعلی با بازی در فیلم لاتاری به شهرت رسید. حضور او به همراه مادرش در سی و هفتمین جشنواره فجر خبرساز شد چرا که مادر جوان خانم بازیگر و شباهت او به مادرش برای هوادارن تعجب برانگیز بود.

بعد از انتشار عکسهای متعدد از زیبا کرمعلی و مادرش، این بازیگر راز زیبایی و جوانی مادرش را شرح داد.

زیبا کرمعلی عکسی را به همراه مادرش در اینستاگران خود منتشر کرده و نوشت:

باعث افتخاره که دخترِ توئم زیبای من. حمایتی هم از کودک همسری نمی کنیم مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه جوون مونده من و نیما هم بچه های خوبی بودیم پیرش نکردیم.

زیبا کرمعلی متولد 1375 و یکی از رتبه های برتر کنکور(رتبه 8 کشور و 2 منطقه) است. هدف او ورود به دنیای هنر و تحصیل در رشته کارگردانی سینما بود که با ادامه تحصیل و بازی در فیلم لاتاری به هدف خود رسید.

بازیگرانی که مادر جوان دارند +تصاویر

الهه حصاری و مادرش

در سال 1369 متولد شده و از سال 1388 فعالیت بازیگری خود را با فیلم نطفه شوم آغاز کرد.

پس از انتشار عکس مادر الهه حصاری در اینستاگرام این بازیگر، جوان بودن او مورد توجه قرار گرفت. الهه حصاری دو خواهر به نام الیکا و ملیکا دارد که شباهت بسیاری به او دارند. خانم حصاری لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی دارد.

الهه حصاری با انتشار عکسی از خود در کنار مادرش در اینستاگرام نوشت:

سه زن در دنیا زیباترینند. مادرم، انعکاس تصویرش در آینه و سایه او.

بازیگرانی که مادر جوان دارند +تصاویر

هانیه غلامی و مادرش

هانیه غلامی و لادن سلیمانی مادر و دختر بازیگر هستند. لادن سلیمانی یکی از بازیگرانی است که در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرده است. این بازیگر در سن 16 سالگی مادر شده و هانیه غلامی را به دنیا آورده است.

مادر هانیه غلامی در رشته کاراته دو بار قهرمان استان تهران و دو بار نایب قهرمان شده است. ایشان متولد 1357 و هانیه غلامی متولد 1373 است.

هانیه غلامی دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد اما در پیش دانشگاهی تغییر رشته داده و در رشته علوم انسانی کنکور داد و فارغ التحصیل روانشناسی بالینی شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و زبان انگلیسی نیز مهارت دارد. او به ورزش نیز علاقه مند است و در رشته کاراته دارای مقام می باشد.

بهمن ماه سال 1395 خبرهایی از نامزدی هانیه غلامی منتشر شد و در اردیبهشت سال 1396 تصاویری از مراسم ازدواج خود به اشتراک گذاشت.

بازیگرانی که مادر جوان دارند +تصاویر

سهند جاهدی و مادرش

سهند جاهدی بازیگر سریال بچه مهندس 4 یکی دیگر از بازیگرانی است که با اننتشار عکسی از مادرش در گروه بازیگرانی قرار گرفت که مادر جوان دارند.

مادر سهند جاهدی، حمیده عابدی نام دارد و طراح لباس می باشد.

سهند جاهدی متولد 1375 است و با فیلم تقاطع در سال 1385 وارد دنیای بازیگری شد. او تجربه اجرا در برنامه عمو پورنگ را نیز دارد.

بازیگرانی که مادر جوان دارند +تصاویر

سحر قریشی و مادرش

سحر قریشی هنرپیشه مشهور کشورمان متولد 1366 است.

مادر خانم بازیگر ندا افشار نام دارد. اغلب کاربران شبکه های اجتماعی پس از انتشار عکس مادر سحر قریشی از جوان بودن او تعجب کردند. عکسهای منتشر شده از این ماد و دختر حکایت از فاصله سنی کم آنها دارد.

سحر قریشی برادری به نام سپهر دارد. این بازیگر و مادرش اولین بار در کاخ جشنواره سی و جهارمین دوره فیلم فجر مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفتند.

بازیگرانی که مادر جوان دارند +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر