بزرگداشت شهدای 7 تیر با حضور منوچهر متکی در مهدی‌شهر


بزرگداشت شهدای 7 تیر با حضور منوچهر متکی در مهدی‌شهر

دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر از برنامه‌ریزی برای برگزاری آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور منوچهر متکی فعال سیاسی و وزیر خارجه دولت نهم در مهدیشهر خبر داد.

حمیدرضا پارسا در حاشیه جلسه ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر شهرستان مهدی شهر گفت: به مناسبت گرامیداشت شهدای 7 تیر ویژه برنامه‌ای در روز دوشنبه ۷ تیر ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا با حضور دکتر منوچهر متکی وزیر سابق خارجه در محل مسجد پامنار شهرستان مهدی شهر برگزار می شود.

وی،افزود: حادثه هفتم تیر سال 60 نقطه اوج جریان ترور از سوی گروهک‌های تروریستی بود که ضربه زدن به نظام اسلامی را نشانه رفته بودند اما به رغم تمام تلاش‌های دشمنان، حادثه هفتم تیر سال 60 سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با بیان اینکه شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ‎72 یار مظلوم امام راحل در واقعه هفتم تیر ماهیت خصمانه و ضد مردمی منافقان را به همه ثابت کرد،بیان کرد: واقعه تلخ و غم‌بار هفتم تیر سال 1360 یکی از وقایع مهم و برجسته انقلاب اسلامی است که گرامیداشت این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر ادامه داد: واقعه هفتم تیر سال 60 سند مظلومیت انقلاب اسلامی است و این واقعه هرگز از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.پارسا با اشاره به اینکه شهدای هفت تیر با برجستگی‌های رفتاری و اخلاقی از الگوهای موثر برای نسل جوان هستند، ادامه داد: همه نهادها و سازمان‌ها باید با اجرای برنامه‌های مناسب و برگزاری مجالس گرامیداشت شهدای هفتم تیر، این فاجعه عظیم را که در آن ملت ایران 72 سرمایه انقلاب اسلامی و در راس آنان شهید مظلوم دکتر بهشتی را از دست دادند، به جوانان معرفی کنند.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید بهشتی و یاران با وفای انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین و تشریح ابعاد مختلف شخصیتی و مدیریتی این شهید مظلوم و همچنین فاجعه هفتم تیر برای نسل جوان جامعه تأکید کرد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی شهر یادآور شد: شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی حقی بسیار بزرگ بر انقلاب دارد و باید افکار، اندیشه‌ها، خدمات و ابعاد شخصیتی این شهید و حتی دیگر شهیدان شاخص این فاجعه به جامعه به ویژه نسل جوان کشور شناسانده شود.

پارسا فضاسازی شهری، چاپ و انتشار پوستر، توزیع بسته‌های فرهنگی، اعزام سخنران، مداح و روحانی به مساجد شاخص نقاط مختلف شهرستان ، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی ، کتابخوانی و ایستگاه‌های سلامت و مسابقات مجازی را مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در سالروز گرامیداشت شهدای هفت تیر در شهرستان مهدیشهر است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!