دانشکده علوم پزشکی مراغه در اجرای سیاست‌های کلان جزو سرآمدها شناخته شد


دانشکده علوم پزشکی مراغه در اجرای سیاست‌های کلان جزو سرآمدها شناخته شد

مراغه- ایرنا- رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: این دانشکده در اجرای برنامه‌های مربوط به سیاست‌های کلان، قوانین راهبردی توسعه پنج ساله و برنامه‌های مقام عالی وزارت در بین 10 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی سرآمد کشور قرار گرفت.

اصغر تنومند روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشکده علوم پزشکی مراغه بر اساس گزارش معاونت توسعه و مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت و طی آخرین مرحله ارزیابی انطباق بر مبنای دو معیار میزان تحقق برنامه عملیاتی سال ۹۹ و میانگین میزان تحقق چهار سال گذشته، رتبه نهم بین کل دانشگاه‌های کشور و رتبه ی دوم بین دانشکده‌های علوم پزشکی کشور را کسب کرد.

وی اضافه کرد: این موفقیت به واسطه تلاش و زحمت‌های مدیران و رابطان اجرای برنامه عملیاتی در واحدهای مختلف دانشکده و نیز پرسنل تلاشگر بهداشتی و درمانی این شهرستان محقق شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت کلیه مدیران و کارشناسان و اجرای پایش مستمر و نظام‌مند برنامه عملیاتی در سال جاری، گام‌های موثر دیگری در جهت تحقق اهداف دانشکده برداشته شود.

به گزارش ایرنا ارتقای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه به دانشگاه جزو مطالبه‌هایی است که به گفته مسئولان باید زیرساخت‌های لازم برای تحقق آن از سوی مسئولان شهرستانی و دانشکده مهیا شود.

برای تحقق این موضوع نیاز به توجه ویژه به حوزه‌های بهداشت و درمان احساس می‌شود و باید شرایط درمانی برای خارج نشدن بیماران از مراکز درمانی شهرستان از طریق فراهم کردن خدمات کامل درمانی مهیا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان