«کتاب سیلوانا»؛ روایتی طنز از خاطرات رزمندگان و مدافعان وطن+خرید


«کتاب سیلوانا»؛ روایتی طنز از خاطرات رزمندگان و مدافعان وطن+خرید

کتاب «سیلوانا» از جمله کتاب‌هایی بود که در مدت زمانی کوتاه از انتشارش مورد استقبال خوبى از سوى مخاطبان قرار گرفت. یک نویسنده کتاب گفت:... ادامه مطلب نوشته «کتاب سیلوانا»؛ روایتی طنز از خاطرات رزمندگان و مدافعان وطن+خرید اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

کتاب «سیلوانا» از جمله کتاب‌هایی بود که در مدت زمانی کوتاه از انتشارش مورد استقبال خوبى از سوى مخاطبان قرار گرفت.

یک نویسنده کتاب گفت: ثبت خاطرات از رخداد‌هاى دفاع مقدس همچنین جبهه‌های مدافعان حرم و از همه مهمتر رویداد‌های که مرزبانان با آن روبرو هستند اموری مهم و ماندگار محسوب می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، مصیب معصومیان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون مضمون کتاب «سیلوانا» گفت: کتاب «سیلوانا» روایتی متفاوت و طنز از خاطرات رزمندگان مرزبانی و مدافعان وطن است این کتاب سخن از برخی حقایق دارد که بسیاری از مردم از آن بی خبرند، کتاب «سیلوانا» از جمله کتاب‌هایی بود که در مدت زمانی کوتاه از انتشارش مورد استقبال خوبى از سوى مخاطبان قرار گرفت.

شوخی‌های رزمندگان مرزبانی

وی در همین راستا ادامه داد: کتاب «سیلوانا» به زبانی طنز مجموعه روایت‌هایی را بیان می‌کند از شوخی‌های رزمندگان مرزبانی و مدافعان وطن در شرایط سخت، سربازانی که در دورهمی خود بذر روحیه امید و نشاط می‌پاشیدند و جمع را سر حال نگه می‌داشتند و در نیمه‌های شب به سجاده می‌ایستادن و با خدا به راز و نیاز می‌پرداختند.

معصومیان تاکید کرد: اگرچه سال‌ها از هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد، اما همچنان افراد و گروهک‌های شرور و ضد انقلاب در مرز‌های قصد بر هم زدن آرامش را دارند به همین منظور لشکر ۲۵ کربلا در این محل‌ها در کنار مرزبانان حضور می‌یابند تا بتوانند آرامش را بر قرار کنند این در حالی است که بسیاری از مردم از آن بی خبر هستند.

خرید کتاب سیلوانا اثر مصیب معصومیان انتشارات شهید کاظمی

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

نویسنده کتاب «ابراهیم در آتش» اظهار کرد: بعد از حماسه خان‌طومان در فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۵ و در بهار سال ۱۳۹۶ لشکر ۲۵ کربلا در مأموریت جدید خود عازم آذربایجان‌غربی و نقطه‌ صفر مرزی ایران و ترکیه به نام «سیلوانا» گردید که تا پاییز سال ۱۳۹۷ این مأموریت ادامه پیدا کرد من پس از خداحافظی عازم این سفر شدم و در اولین قدم اقدام به یاد داشت برداری از تمام آنچه رخ می‌داد شدم.

نگارش کتاب‌های شهدای مدافع حرم

وی در مورد نوشتن کتاب «سیلوانا» ابراز کرد: من پیش‌تر با نگارش کتاب‌های شهدای مدافع حرم و خان‌طومان کتاب‌های نوشته بودم، اما این بار نوع نگارشم متفاوت بود، کتاب «سیلوانا» که در قالب طنز می‌باشد مجموعه روایت‌هایی است از شوخی‌های رزمندگان مرزبانی حتی زمان حمله دشمن و شهادت دو تن از نیرو‌های لشکر ۲۵ کربلا را بیان کردم.

نویسنده کتاب «شهید عزیز» بیان کرد: کتاب به سبک خاطره داستان نوشته شده و در عین حال دارای متنی روان است خاطرات شیرینی که گاهی با وقایع تلخ همراه می‌شود و جذابیت بسیاری را برای مخاطب به همراه دارد. داستان از زبان خودم که در منطقه حضور داشتم بیان شده است.

علت نامگذاری کتاب «سیلوانا»

وی پیرامون علت نامگذاری کتاب «سیلوانا» افزود: کتاب «سیلوانا» بر گرفته از رویداد‌هاى مرزی منطقه‌ای بود که لشکر ۲۵ کربلا جهت مبارزه با اشرار در آنجا مستقر شده بود این منطقه کوچک به خاطر وجود گروه پژاک و داعش در معرض تعارض بود و از نا آرامی رنج می‌برد لذا با استقرار در این مکان به دنبال بر قرارى آرامش بودیم البته شرایط جغرافیای سیلوانا به شکلی بود که عبور و مرور برای این منطقه سخت و دشوار بود و زمستان‌های سرد آن در کنار بارش برف سهمگین به نحوی بود که تنها هلی کوپتر‌ها می‌توانستند در شرایط دشوار کمک رسانی کنند.

معصومیان پیرامون کتاب «سیلوانا» خاطر نشان کرد: ثبت خاطرات از رخداد‌ها دفاع مقدس همچنین جبهه‌های مدافعان حرم و از همه مهمتر رویداد‌های که مرزبانان با آن روبرو هستند اموری مهم و ماندگار محسوب می‌شود، زیرا در آینده به برگ‌هایی از تاریخ بدل شده و در عین حال ناگفته‌های در برابر نگاه زلال و قدردان مردم قرار می‌دهد تا آنان بدانند چه جان‌فشانی‌هایی در راه دفاع از مرز‌های ما صورت گرفته و چه ایثارگری‌هایی رقم خورده و می‌خورد تا آن‌ها بتوانند در امنیت و آسایش به زندگی روزمره‌شان بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک