خوان لاپورتا:/ آمدن آگوئرو به ماندن مسی کمک می کند


خوان لاپورتا:/ آمدن آگوئرو به ماندن مسی کمک می کند

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا امیدوار است لیونل مسی هر چه زودتر نظر مثبت خود برای تمدید قرارداد را اعلام بکند.

به گزارش "ورزش سه"، فقط چند روز از قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و علیرغم تمامی اخبار و شایعات، هنوز خبر توافق او برای تمدید قرارداد با این باشگاه به صورت رسمی اعلام نشده است. گرچه منابع زیادی در روزهای اخیر اعلام کرده اند که مسی برای ماندن در بارسلونا با خوان لاپورتا توافق کرده و این خبر به زودی از سوی باشگاه بارسلونا اعلام می شود.

خوان لاپورتا:/ آمدن آگوئرو به ماندن مسی کمک می کند

اما خوان لاپورتا این بار در مصاحبه ای رسما خواهان ماندن کاپیتان 34 ساله بارسلونا در استادیوم نوکمپ شده است. سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لئو مسی اخیرا با قراردادی دو ساله به بارسلونا ملحق شده و خوان لاپورتا مدعی شد این انتقال احتمال ماندن مسی را افزایش می دهد، زیرا آگوئرو هر روز در این رابطه با کاپیتان بارسلونا در ارتباط است.

خوان لاپورتا گفت: "من دوست دارم لیونل مسی هرچه زودتر به ما پاسخ مثبت بدهد و او از هر نظر به ما کمک می کند. در میان ورود سرخیو آگوئرو به بارسلونا نیز به احتمال ماندن لئو مسی کنم کرده و او هر روز از مسی می خواهد در بارسا باقی بماند. ما هر روز با لیونل مسی در ارتباط هستیم. او هیجان زده است و من از او به خاطر تمایلی که برای ماندن نشان می دهد سپاسگزارم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید