آزارهای شیطانی وزیر بهداشت با زنان لو رفت / خشم مردم انگلیس + جزئیات


آزارهای شیطانی وزیر بهداشت با زنان لو رفت / خشم مردم انگلیس + جزئیات

حوادث رکنا:

تجاوز وزیر بهداشت انگلیس به زنان خشم مردم را در بر گرفت . تجاوز جنسی این وزیر به صورت متعدد در انگلستان سبب شد تا مردم انگلیس دست به اعتراض جمعی بزنند . وزیر بهداشت انگلیس اکنون تجاوز جنسی و رابطه اش با زنان متعدد لو رفته است .وزیر بهداشت انگلیس هنوز به تعداد زنانی که مورد آزار قرار داده و تجاوز کرده اشاره ای نکرده است. در این گزارش تجاوز جنسی وزیر بهداشت و جرم های دیگری که سبب خشم مردم شده است را می خوانید.

رسوایی اخلاقی؛ از وزیر بهداشت تا هتل‌های قرنطینه انگلیس

به گزارش رکنا، همزمان با تشدید فشارها برای کناره‌گیری وزیر بهداشت انگلیس به دلیل رسوایی اخلاقی در سایه محدودیت‌های کرونایی، گزارش‌ها از اذیت و آزار جنسی زنان مسافر در هتل‌های قرنطینه توسط ماموران امنیتی انگلیس خبر ساز شده است.

تصویری که در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر و مثل بمب خبر ساز شده ، نشان می‌دهد که مت هنکاک وزیر بهداشت انگلیس با خیانت به همسرش، یکی از دستیارانش به نام خانم «گینا کولادانگلو» را بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در آغوش کشیده است. گفته می‌شود که این تصویر متعلق به ۶ «می» (۱۶ اردیبهشت) است.

علاوه بر احزاب سیاسی مخالف دولت، اعضای حزب حاکم محافظه‌کار از نخست وزیر خواسته‌اند که او را از سمتش برکنار کند. بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس می‌گوید که از نظر او این پرونده پس از عذرخواهی رسمی هنکاک مختومه شده اما اعتراض‌ها همچنان ادامه دارد و به باور رسانه‌ها پرونده همچنان باز است.

کارشناسان حقوقی می‌گویند که وزیر بهداشت محدودیت‌های کرونایی را نقض کرده اما او معقتد است که فقط توصیه‌های بهداشتی عمل نکرده است. این درحالیست که سووالات زیادی درباره اصل به‌کارگیری خانم کولادانگلو در وزارت بهداشت انگلیس مطرح است و ادعا می‌شود که او با پارتی بازی استخدام شده است.

اولین بار نشریه زرد «سان» با انعکاس این خبر اعلام کرد که وزیر بهداشت به همسرش خیانت کرده است. اما هنکاک در بیانیه‌ای اعلام کرد که از بابت نادیده گرفتن توصیه‌های بهداشتی نادم و پشیمان است.

هنکاک از قبل هم به دلیل افشارگری‌های مشاور سابق نخست وزیر انگلیس درباره سوء مدیریت او در بحران کرونا تحت فشار قرار داشت. دومینیک کامینگز که پس از برکناری از جایگاه دست راست نخست وزیر دل پری از دولت دارد، تصاویر مکاتباتش با بوریس جانسون را منتشر کرده که در آن وزیر بهداشت را یک عنصر مایوس کننده لقب داده است.

حالا «جاناتان اشوورث» وزیر بهداشت کابیته در سایه (حزب کارگر) می‌گوید که هنکاک برای همیشه یک عنصر مایوس کننده بوده است. گفته می‌شود الیزابت دوم ملکه انگلیس هم در گفت‌وگوی اخیرش با نخست وزیر، هنکاک را مردی «بیچاره» نامیده است.

«دانکن بیکر» یکی از اعضای ارشد حزب محافظه کار می‌گوید که عذرخواهی هنکاک کافی نیست. از نظر او افرادی که در چنین مشاغل سطح بالای قرار دارند باید بیش از دیگران اخلاق و مقررات را سرلوحه خود قرار دهند. این درحالیست که به گفته او هنکاک درچندین نوبت استانداردها را زیر پا گذاشته است.

نکته جالب اینجاست که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تصویر مخفیانه وزیر بهداشت انگلیس و خانم کولادانگلو توسط یک دوربین مخفی ضبط شده که در یک دستگاه اعلام حریق روی سقف نصب شده است. نتایج افکارسنجی موسسه معتبر کمرس نشان می‌دهد که ۵۸ درصد مردم انگلیس خواستار کناره‌گیری هنکاک از وزارت بهداشت هستند و فقط ۲۵ درصد معتقدند که عذرخواهی او کفایت می‌کند.

گروه متشکل از خانواده‌هایی که عزیزانشان را بر اثر کرونا از دست داده‌اند در نامه‌ای به نخست وزیر انگلیس نوشته‌اند که هنکاک استانداردهای یک وزیر را زیر پا گذشته و باید از کار برکنار شود. حزب ملی اسکاتلند هم گفته که جانسون با طرفداری از هنکاک در واقع ارزش تدابیر بهداشتی برای مهار کرونا را به خطر انداخته است. «کرستن اوسوالد» معاون رهبر حزب ملی اسکاتلند هشدار داده که با حفظ هنکاک در راس وزارت بهداشت، مردم اعتماد خود را نسبت به کارگزاران دولت برای اعمال تدابیر بهداشتی از دست می‌دهند.

در همین حال گزارش‌های تکان‌دهنده‌ای در رسانه‌های انگلیس منتشر شده مبنی بر اینکه زنان مسافر از کشورهای پرخطر کرونایی در هتل‌های قرنطینه انگلیس مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند. نشریه دیلی میل در این رابطه به نقل از چهار زن جوان گزارش داده که آن‌ها چگونه از سوی ماموران امنیتی مورد آزار قرار گرفته که درخواست ارتباط جنسی مطرح کرده بودند.

این مسافران که طبق قوانین دولت انگلیس ۱۰ روز در هتل‌های گرانقیمت قرنطینه بوده‌، می‌گویند که در طول این مدت نسبت به ماموران مردی که وظیفه محافظت از مسافران را برعهده دارند، مضطرب، وحشت‌زده و احساس عدم امنیت داشته‌اند.

این درحالیست که گاردین چندی پیش گزارش داد که تقریبا تمام زنان جوان در این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ و بدتر از آن، اعتماد خود را به حل این معضل از سوی مقامات مسئول از دست داده‌اند. بر اساس این گزارش، ۹۷ درصد زنان بین ۱۸ تا ۲۴ سال مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ و هولناک‌تر آنکه ۸۰ درصد زنان از تمام گروه‌های سنی گفته‌اند که این معضل را در فضای عمومی تجربه کرده‌اند.

آزار جنسی زنان در پارلمان انگلیس به عنوان نهاد قانون گذار نیز دو سال پیش خبر ساز و منجر به استعفای چند تن از اعضای دولت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه