آمریکا شبکه های اینترنتی منتسب به «محور مقاومت» را مسدود کرد


آمریکا شبکه های اینترنتی منتسب به «محور مقاومت» را مسدود کرد

وزارت دادگستری آمریکا شبکه ها و پایگاه های خبری منتسب به محور مقاومت از جمله المسیرة، العالم، الکوثر و المعلومة را مسدود کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الابدال، وزارت دادگستری آمریکا روزگذشته (سه شنبه یکم تیر 1400) تعدادی از شبکه ها و کانال های خبری وابسته به محور مقاومت در اینترنت را با ادعای استفاده غیرقانونی مسدود کرد.

ایالات متحده آمریکا دامنه های وب سایت ها، شبکه ها و کانال های اینترنتی شبکه اللؤلؤة وابسته مخالفان بحرین، شبکه نبأ وابسته به مخالفان در عربستان، شبکه المسیره وابسته به جماعت انصارالله و شبکه های خبری از جمله المعلومة عراق و شبکه فلسطین الیوم را توقیف کرد و مطابق با قوانین دفتر صنعت و امنیت مسدود کرد.

شبکه العالم در توئیتر نوشت مقامات آمریکا شبکه های خبری العالم، المسیرة، اللؤلؤة، فلسطین الیوم، نبأ و الکوثر را مسدود کردند. اما شبکه العالم و الکوثر به فعالیت بازگشتند.

این وزارتخانه شبکه های مسدود شده را منتشر و اعلام کرد: این اقدام توسط دولت آمریکا براساس حکم توقیف به عنوان بخشی از اقدام اجرای قانونی دفتر صنعت و امنیت و دفتر اجرای قوانین صادرات و دفتر تحقیقات فدرال انجام شد.

وزارت امور خارجه پس از مسدود کردن پایگاه های محور مقاومت، اعلام کرد: وزارت دادگستری آمریکا اطلاعاتی را به زودی دراین باره ارایه می کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت